با صدور بیانیه‌ای؛

انجمن راویان فتح رضوی اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ را محکوم کرد

انجمن راویان فتح رضوی در محکومیت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ - 28October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در پی اقدام تروریستی در حرم احمد ابن موسی (علیه السلام) شاهچراغ که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران شد، انجمن راویان فتح رضوی با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت به سومین حرم آل‌الله را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

یکبار دیگر دست شیطان از آستین ایادی استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب و کودک‌کش بیرون آمد و سومین حرم آل‌الله در ایران عزیز را مورد هتک قرار داد و دل حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه را به‌درد آورد. این ثلمه وارده را به نائب امام زمان (عج) حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و ملت شهیدپرور تسلیت عرض می‌نماییم.

ما سیاهی شب را گذرانده‌ایم و به پگاه سپیده دم رسیده‌ایم. رشحات نور خورشید عالم‌تاب از پس کوه‌های مشرق زمین در حال رخ‌نمایی است و خفاش‌صفتان تاب تلألو این نور را ندارند و آخرین تیرهای در ترکش خود را در قالب جنگ ترکیبی رها می‌کنند.

بر همگان لازم است تا با ادراک صحیح این جنگ شناختی ضمن هوشیاری و آمادگی پای رکاب ولایت و با تمام توان به گوش و آماده به فرمان نائب امام زمان ( عج ) باشند تا در هیجانات و احساسات ناشی از جریحه‌دار شدن عواطف پس از حمله تروریستی با پیوند نسنجیده موضوعات آب به آسیاب دشمن نریخته و به نتیجه‌گیری و یارگیری آن‌ها و ایجاد فتنه مذهبی کمک نکنند.

در پایان ضمن محکومیت این حادثه و اظهار همدردی با خانواده شهیدان، آمادگی این انجمن را همچون گذشته برای پاسداری از ارزش‌های والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اعلام نموده، از مسولین انتظامی، امنیتی و قضایی مطالبه جدی، هوشیاری و برخورد قاطع با اراذل و اوباش و اغتشاش‌گران که بسترسازان جنایت تروریستی هستند را خواهانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار