مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ نشانه استیصال جبهه کفر است

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) با صدور پیامی تأکید کرد: حادثه تروریستی داعشی‌های ملعون در حرم مطهر حضرت شاهچراغ، نشانه استیصال جبهه کفر و الحاد و نفاق در مقابل عزت و عظمت و پیشرفت‌های روزافزون انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۵۵۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ - 28October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با صدور پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم مطهر احمدبن موسی (علیه السلام) را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه تروریستی داعشی‌های ملعون در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ، علمدار حضرت رضا علیه آلاف التحیه و الثنا، نشانه درماندگی و استیصال جبهه کفر و الحاد و نفاق در مقابل عزت و عظمت و پیشرفت‌های روزافزون انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران است.

این جنایت ددمنشانه قلب امت اسلام را به درد آورد و دل همه ایرانیان را اندوهگین ساخت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر امام عصر ارواحنافداه و نایب برحقش مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و خانواده داغدار شهدای این حادثه دلخراش، در جوار حرم مطهر امام مهربانی‌ها حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام شفای عاجل مجروحان عزیز این حادثه را از خدای متعال خواستارم.

ضمنا به عنوان خادم‌الشهدا و به نمایندگی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به تمامی برهم‌زنندگان نظم و امنیت ایران عزیزمان هشدار می‌دهیم که امنیت این مرز و بوم مرهون خون پاک شهدا بوده و خط قرمز ماست.

قاطعانه اعلام می‌داریم که هرگونه تحرکی که موجبات ناامنی در کشور شود و امید را در دل بدخواهان اسلام و انقلاب عزیز فراهم نماید را تاب نیاورده و خواستار برخورد جدی از سوی حافظین امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

میعادگاه ما شرکت پرشور در نماز جمعه و راهپیمایی حماسی پس از نماز جمعه ششم آبان‌ماه و اعلام انزجار از بدخواهان ملت و پیاده نظام دشمن و منافقین جدیدی است که با بی‌بصیرتی خویش در این اغتشاشات اخیر آب به آسیاب دشمن ریختند و در قتل و خون شهدای مدافعان امنیت و زوار سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در شیراز شریکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار