مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

پایبندی به ارزش‌ها موجب صلابت خانواده‌های شهدا شده است

حجت‌الاسلام «حسن‌زاده» گفت: عزت‌نفس، صلابت و روحیه مقاوم خانواده‌های شهدا و جانبازان نشان از ولایتمداری، وفاداری و پایبندی آنان به ارزش‌های والای انسانی و اسلامی است.
کد خبر: ۵۵۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹ - 03November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» امروز در جریان سفر به شهرستان نیشابور، با جانبازان «سید حسین حسینی» و «حسین شمسیه زاهدی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام جانبازان و شهدا اظهار داشت: جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند و تکریم از این عزیزان کمترین وظیفه است.

وی با اشاره به جایگاه جانبازان و خانواده آنان در سربلندی ایران عزیز، خاطرنشان کرد: امنیت، آرامش و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره دلاوری شهدا و ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران روحیه خدمت‌رسانی به خادمان میهن اسلامی را مضاعف می‌کند، تصریح کرد: عزت‌نفس، صلابت و روحیه مقاوم خانواده‌های شهدا و جانبازان نشان از ولایتمداری، وفاداری و پایبندی آنان به ارزش‌های والای انسانی و اسلامی است.

این مسئول تأکید کرد: شهدا برای اسلام و انقلاب عزت آفریدند و رزمندگان نیشابوری از حماسه آفرینان شجاع دفاع مقدس بودند.

در این دیدار که محمدجواد غلامپور معاون بهداشت و درمان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز حضور داشت، مشکلات درمانی جانبازان را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار