امام جمعه موقت اصفهان:

رمز پیروزی ما مقاومت و حمایت از دین و رهبر انقلاب اسلامی است

آیت‌الله «مهدوی» گفت: در شرایط فعلی همچون زمانه قیام عاشورا، رمز پیروزی ما مقاومت و حمایت از دین و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۵۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ - 28October 2022

رمز پیروزی ما مقاومت و حمایت از دین و رهبر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سید ابوالحسن مهدوی» امام جمعه موقت اصفهان امروز (جمعه) در خطبه‌های نمازجمعه اصفهان با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده که امام خمینی (ره) از آن جوان با سن کم ولی رشد بزرگ، با تعبیر رهبر خود یاد کرد، اظهار داشت: امروز دشمنان ایران از نام شهید فهمیده می ترسند چراکه می‌دانند روحیه شهادت طلبی و ایثار او در بین نوجوانان ایران در حال رشد است و این روحیه جز با ایمان قوی به خدا به دست نمی آید.

وی با بیان اینکه وظیفه همگان بر این است که پایه و اساس اعتقادی و ایمانی خود را تقویت ببخشیم، افزود: در شرایط فعلی همچون زمانه قیام عاشورا، تنها کسانی سعادتمند می‌شوند که مطیع امر ولی فقیه باشند تا به سلامت از این فتنه‌ها و آشوب‌ها بگذریم و رمز پیروزی ما مقاومت و حمایت از دین و رهبر است.

امام جمعه موقت اصفهان در خصوص نوجوانان و جوانان تصریح کرد:نوجوانان و جوانان ما باید با استدلال نه تعصب، ایمان خود را تقویت کنند و شبهات خود را مورد پرسش قرار دهند معلمان و مربیان نیز با سعه‌صدر شبهات و سوالات آنها را پاسخگو باشند.

آیت الله مهدوی در خصوص حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) ابراز داشت: این حمله تروریستی به‌دنبال اغتشاشاتی است که عده‌ای در معدود مکان‌هایی در کشور انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران باید متوجه باشند صف اعتراضات به حق خود را از صفوف اغتشاشگران و دشمنان جدا کنند، مطرح کرد: حوادث اخیر بار دیگر ثابت کرد که باید همه فریادهای خود را به سمت حامیان خارجی فتنه‌گران ببریم و براین اساس شعار مرگ بر آمریکا ما شعاری عاقلانه و صحیح است که براساس تعصب نبوده و نیست.

امام جمعه موقت اصفهان در خصوص رسالت فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و خواص جامعه اضافه کرد: وظیفه سنگینی بر دوش آنها است. عده‌ای در این اتفاقات تلخ اخیر درصدد ترویج بی حجابی و زدودن غیرت و حیا از جامعه ایرانی هستند در حالی که حجاب کامل زنان پیش از اسلام تاکنون جز هویت ایرانیان بوده است. باید استدلال‌های عقلی حجاب را برای قشر نوجوان و جوانان تبیین کنند و مانع از تحقق اهداف شوم دشمن در این عرصه بشوند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار