دعوت علما برای حضور پرشور مردم در تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ

جمعی از علمای حوزه علمیه خراسان خواستار حضور هرچه باشکوه‌تر مردم مشهد در تشییع پیکر مطهر شهدای اقدام تروریستی حرم احمدبن موسی شاهچراغ (ع) شدند.
کد خبر: ۵۵۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵ - 29October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در پی اقدام تروریستی در حرم احمدبن‌موسی (ع) و شهادت جمعی از زائران، آیت عظام مرتضوی، رضازاده، اشرفی شاهرودی، سیدان و مروارید با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن هتک حرمت به سومین حرم آل‌الله خواستار حضور هرچه باشکوه‌تر مردم در تشییع پیکر مطهر این شهدای والامقام در مشهد شدند.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

شهادت جمعی از هموطنان عزیز و متوسلین زائر حرم فرزند رسول خدا (ص) حضرت احمد بن موسی (ع) و برادر بزرگوار حضرت رضا (ع)، ولی نعمتِ ما مردمِ خراسان به دست عامل جنایتکار کوردل، که به منظور تفرقه در بین اقوام این کشور انجام گرفت را محکوم می‌کنیم.

با کشتن جمعی بی‌گناه حتی زنان و اطفال معصوم وحشیت و سبُعیّت خود را به جهانیان ثابت کردند.

دل هر انسانی را سخت به درد آورده و لعنت و نفرین همگان را برانگیختند.

پیکر این عزیزان از شیراز به رسم توسل و به داع، به حرم مطهر امام رئوف حضرت مولانا علی بن موسی الرضا علیه السلام منتقل شده و بر دوش مردم شریف ما تشییع می‌شود.

انتظار است که همشهریان محترم به منظور تسلیت و اظهار همدردی با خانواده‌های شهدا و ابراز انزجار از این عمل وحشیانه و عرض ارادت به ساحت امام زمان (عج) در این مراسم حضور باشکوه داشته باشند.

تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز شنبه هفتم ساعت ۱۵ از میدان بسیج به سمت حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد

همچنین مراسم وداع با این شهدا بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار