مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمان مطرح کرد؛

اجرای پویش رفیق شهیدم بیاد شهدای شاهچراغ توسط دانش‌آموزان

«روز خوش» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان گفت: سه پویش از جمله ایران قوی، بدون تاریکی و رفیق شفیقم پویش هایی است که دانش آموزان در فضای مجازی دنبال می کنند.
کد خبر: ۵۵۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ - 29October 2022

اجرای پویش رفیق شهیدم بیاد شهدای شاهچراغ توسط دانش آموزان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «عبدالرضا روز خوش» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: شهید «علی عرب» شهید شاخص دانش آموزی امسال است که اتفاقا از استان کرمان و اهالی شهرستان زرند است.

وی ادامه داد: با توجه به حوادث اخیر در کشور شعار امسال هفته ی بسیج ایران قوی انتخاب شده است، همچنین برنامه هایی بصورت مجازی در قالب پویش ها  و حضوری این هفته مدارس دنبال خواهد شد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمان توضیح داد: سه پویش از جمله ایران قوی، بدون تاریکی و رفیق شفیقم پویش‌هایی است که دانش آموزان در فضای مجازی دنبال می کنند.

روز خوش توضیح داد: در پویش بدون تاریکی دانش آموزان به دو سوال از جمله علت حضور آمریکا در خاورمیانه و جنایان آمریکا در منطقه خاورمیانه پاسخ خواهند داد، پویش «رفیق شهیدم» بعد از حادثه شاهچراغ که دانش آموز با تمثال این سه شهید عکس می گیرند و‌ به بسیج دانش اموزی ارسال می کنند.

وی به سایر برنامه های بسیج دانش آموزی در این هفته اشاره و بیان کرد: سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه توسط دانش آموزان در سراسر استان، برگزاری رزمایشی بنام جهادگران فاطمی2 در سه عرصه از جمله عرصه علمی با برگزاری کلاس های تربیتی، عرصه ی عمرانی با مرمت و زیباسازی مدارس و در نهایت خدمات مومنانه ی دانش آموزان از جمله برنامه هایی است که قرار است اجرا شود.

مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمان ادامه داد: دیدار نوجوانان نخبه ی بسیجی با مسئولین استان و شهرستان، دیدار با خانواده ی شهدای دانش آموز، برگزاری مسابقه نقاشی، همچنین حضور اساتید و مربیان در مدارس تا با حضورشان به سوالات دانش آموزان در خصوص شرایط کنونی پاسخ دهند.

روز خوش مهمترین برنامه هفته بسیج دانش آموزی را راهپیمایی 13 آبان دانست و گفت: ۲۳ عنوان برنامه توسط واحدهای بسیج در مدارس برگزار می شود که بیش از دو هزار واحد بسیج دانش‌آموزی در سراسر استان عهده دار اجرای برنامه های بسیج دانش آموزی هستند.

وی تاکید کرد: در روز چهارشنبه یازدهم آبان با حضور پنج هزار دانش آموز دختر در سالن تلاش با عنوان استکبار ستیزی مراسمی برگزار می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمان همچنین به سایر برنامه های بسیج دانش آموزی در طول سال اشاره کرد و توضیح داد: برنامه‌های تربیتی بسیج دانش آموزان در سه سطح شهید عزیز الهی مختص مدارس ابتدایی، شهید فهمیده مختص مدارس متوسطه دوره دوم و شهید «بهنام محمدی» مختص مدارس متوسطه دوره اول برگزار می شود.

روز خوش در پایان گفت: هدفمان این است که دانش آموزان استان کرمان با شهید شاخص کشوری شهید «علی عرب» آشنا شوند، ‌امروز اینفو‌گرافی زندگینامه و شهادت این شهید بزرگوار رونمایی می‌شود و این اینفو به مدارس ارسال خواهد شد و همچنین زندگینامه  این شهید بصورت موشن نیز منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار