سخنگوی دولت:

مردم ما خواهان امنیت، پیشرفت و آرامش هستند

«بهادری جهرمی» گفت: با وحدت و همدلی مردم تمام فشارها و توطئه‌های دشمن خنثی خواهد شد و مردم ما خواهان امنیت و آرامش بوده و در شناخت دشمن یک گام از ما مسئولان هم جلوتر هستند.
کد خبر: ۵۵۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ - 29October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت امروز (شنبه) در حاشیه مراسم تشییع و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با وحدت و همدلی مردم تمام فشارها و توطئه‌های دشمن خنثی خواهد شد اظهار داشت: مردم ما خواهان امنیت و آرامش بوده و در شناخت دشمن یک گام از ما مسوولان هم جلوتر هستند.

وی گفت: اجتماع امروز مردم شریف شیراز نشان داد که همانند همیشه مردم با وجود مشکلات و گلایه‌های بسیاری که داشتند اما در یاری به انقلاب و نظام ذره ‌ای تردید نکرده و یکدل و یکصدا در صحنه حاضر شدند و اعتراض خود را نسبت به ناامنی و شورش و آشوب و اقدامات تروریستی نشان دادند.

بهادری جهرمی افزود: دشمنان چشم ندارند آرامش، استقلال و پیشرفت این کشور را ببینند و  تمام قد در برابر مردم ایستادند و از هیچ جنایتی هم فروگذار نمیکنند اما مردم ما نیز امروز در این جمع پرشور و تاریخی نشان دادند که تمام قد پای آرمانهای خود ایستاده‌اند.

پیکر مطهر 11 شهید از 13 شهید حادثه تروریستی حمله به حرم مطهر شاهچراغ (ع)، امروز با حضور سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، سخنگوی دولت و دیگر مقامات و مسوولین استان فارس و در میان خیل عظیم مردم شهید پرور شیراز به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع) تشییع شد.

انتهای پیام/ سروش سلیمی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار