یادداشت/ حجت‌الاسلام علیزاده

وقتی دشمن به پایان خط می‌رسد!

خشونت، فحاشی، آتش زدن پرچم و قرآن، عملیات تروریستی، آشوب و اغتشاشات وحشیانه، دروغ، توهین، شایعه و جنگ روانی شدید و افسارگسیخته رسانه‌ای، تمام این‌ها نشان از نفس‌های آخر و دست و پا زدن‌های پایان عمر نحس خصم دون دارد.
کد خبر: ۵۵۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴ - 30October 2022

وقتی دشمن به پایان خط می‌رسد!

گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس- حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده؛ خشونت، فحاشی، آتش زدن پرچم و قرآن، عملیات تروریستی، آشوب و اغتشاشات وحشیانه از طرفی و دروغ و توهین و شایعه و جنگ روانی شدید و افسارگسیخته رسانه‌ای و همه جانبه و بی وقفه که نشان از ناجوانمردی و بی شرمی و خباثت دارد از طرفی دیگر، تمام این‌ها نشان از نفس‌های آخر و دست و پا زدن‌های پایان عمر نحس خصم دون دارد.

یک ماه است که به بهانه‌های واهی رسانه‌های بیگانه وابسته به غرب و عربستان سعودی خودشان را تیکه و پاره می‌کنند تا یک جنگ سخت و نرم احزابی و جهانی را علیه ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی به جریان بیندازند، جنگ و تهاجمی مرموز و چند لایه و پیچیده.

لایه اول: صف آرایی پیاده نظام آن در کف خیابان‌ها و چهارراه‌ها و میادین شهر‌ها بویژه ام القرای جهان اسلام تهران بزرگ با تشکیل دیوار انسانی از گول خوردگانی که اکثرا دختر و پسران جوان و احساسی که بجای دریافت اطلاعات و اخبار و اعتماد به رسانه‌های خودی، دل به قاب ماهواره‌ها و دیده به رسانه‌های کثیف و شیطانی معاندین که بیشتر به بنگاه دروغ پردازی گوبلزی و کارخانه‌های تولید اراجیف و اکاذیب شباهت دارند، داده و با سوء استفاده از رافت و رحمت نظام و نیرو‌های امنیتی بویژه بسیجیان عزیز و بصیر و صبور، نقش سپر بلا بودن برای لایه‌های اصلی فتنه و عناصر رذل آشوبگر و داعشی صفت را بازی می‌نمایند.

گواه این حقیقت اعترافات تقریبا همه دستگیر شدگان باسابقه و بی سابقه است که بعضا با اشک و ناله ابراز ندامت داشته و می‌گویند اشتباه کردیم و جو زده شدیم و گول دروغ پردازی‌های رسانه‌های بیگانه و دشمن را خوردیم. اینان که با بهانه‌هایی مثل ادعای دروغین حجاب اجباری و ضرب و شتم یک بانوی مرحومه، در تور خناسات بی سر و پا افتاده و علیرغم سیاست نرمش و رافت و نیز روشنگری و آگاهی رسانی برای جدا سازی صف معترضین و مردم از اغتشاشگران و اراذل و اوباش و عوامل اصلی دشمن، متاسفانه به فرهنگ عمومی جامعه که متاثر از خواستگاه اکثریت مردم در پایبندی به ارزش‌های دینی و انقلابی است بی رحمانه‌ترین هجمه‌ها را داشتند.

این‌ها نه فقط با برداشتن روسری از سر، که در مقام نهادینه سازی فرهنگ برهنگی و فساد و ناامنی اخلاقی در جامعه می‌باشند، غافل از اینکه بواقع جاده صاف کن و آب به آسیاب ریز دشمنانی هستند که با این بی پروائی‌ها تنها زمینه را برای اقدامات بعدی و لایه‌های اصلی آنان فراهم می‌سازند. لایه‌هایی که ممکن است فجایع و مصیبت‌هایی را ببار آورند که مرگ مهسا امینی در مواجهه با آن بچشم نیاید.

لایه دوم! اراذل و اوباش عمله‌های استکباری هستند که چه بسا فراتر از تشویق و ترغیب و آموزش‌های عمومی اغتشاش در رسانه‌ها بلکه دوره دیده و توجیه شده در خانه‌های تیمی و ارتباط مستقیم عناصر لیدر و اصلی پشت صحنه آن‌ها با سرویس‌های امنیتی موساد و یا سی آی‌ای و حتی عربستان و امارات و نیز به پشتوانه درهم و دینار و دلار‌های تزریقی، پس از آنکه بوسیله لایه اول در نقطه‌های هدف تنش و بحران و التهابی بوجود آمد، سر و کله آنان نیز پیدا شده و چه با هدف بالا بردن دُز خشونت و حتی اجرای نقشه شوم کشته سازی و کشته گیری، بر شعله‌های فتنه و توطئه بیفزایند.

حوادث اخیر بخوبی ثابت کرد که دشمن با هوشمندی و صبوری نیرو‌های امنیتی نتوانست به اهداف شوم خود دست پیدا کند. این بدین معناست که دشمن حتی نتوانست از لایه اول به لایه دوم منتقل گردد و لذا دست به اقدامات جنون انگیزی زده و حادثه خونبار سومین حرم اهل بیت شاه چراغ را در حالی رقم زد که بلحاظ نظامی هرگز قابل توجه نبوده و نیست اگر چه بخاطر مختصر غفلت نیرو‌های امنیتی و حراستی حرم، مصیبت جانسوز و سنگینی رخ داد و دل همه ما را جریحه دار کرد که البته عوامل داعشی این اتفاق قطعا به سزای عمل کور و پست خویش خواهند رسید.

لایه سوم! ایجاد حساسیت‌های قومی و در نهایت با هدف شوم و کهنه تجزیه ایران، فراگیر نمودن ناامنی‌های شکننده در مناطقی از کشور که از کردستان و لرستان آغاز و سپس بلوچستان و آذربایجان و ترکمنستان و خوزستان را در معرض آتش فتنه قرار داده و آنگاه لایه قومیت را به اختلافات مذهبی گره بزنند که در این صورت به خیال خامشان ایران اسلامی را در سراشیبی سقوط و فروپاشی قرار بدهند، و لذا با القائات و بمباران رسانه‌ای و عملیات روانی و جنگ شناختی و ادراکی بگونه‌ای باور‌های غلط و باطلی را در ذهن برخی از آحاد مردم بویژه نوجوانان ایجاد کرده بودند که با برداشتن اندک روسری و سربرهنه گری مرموز در ملا عام توهم فروپاشی نظام و حتی ارتحال رهبری عزیز‌تر از جانمان را دامن می‌زدند.

البته توده مردم که رد پای دشمنان انقلاب و میهن را بخوبی کف خیابان‌ها و در امواج رسانه‌های معلوم الحال و فضای مجازی بی در و پیکر مشاهده نمودند، هرگز همراهی نکردند و اینجا بود که حرص بوق‌های استکباری و پیاده نظام داخلی دشمنان در آمد و جهت را از باصطلاح اعتراضات عادی به دریدگی و ناسزاگویی و جنگ با خدا و قرآن و بهم ریختن سلف سرویس دانشگاه کشیدند.

لایه چهارم! عامل اصلی همه جنگ‌ها و فتنه‌های عالم یعنی شیطان بزرگ آمریکا و اذنابش بویژه طراح میدانی حوادث و فتنه اخیر اسرائیل درصورتی که در لایه‌های قبل توفیقی بدست می‌آوردند تصمیم براین داشتند که با گره زدن جنگ نرمی که با خشونت‌ها و ناامنی‌های داخلی بوجود آورده بودند به جنگی سخت با زمینه‌هایی که در مناطق مرزی با آذربایجان و ارمنستان ایجاد کرده بودند، به خیال شومشان تیر خلاص را بر پیکره نظام اسلامی و ملت ایران بزنند. غافل از اینکه و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین، که این ملت، ملت امام حسین علیه السلام است و آبدیده حوادث سخت و راست قامت و استوار، ملتی که امامش فرمود بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود.

آنچه در این فتنه اخیر که دشمنان وطن با تمام ظرفیت و قوای داخلی و خارجیش به صحنه مقابله و مبارزه با مردم ایران آمده است برای همگان آشکار گردید این است که خصم دون نفس‌های آخر را می‌کشد و لذا با آشفتگی و دریدگی و گرگ صفتی، دست و پا‌های آخر را می‌زند والا اجیر کردن عنصر داعشی و به گلوله بستن زن و مرد و کوچک و بزرگی که در خلوت و حرم شاه چراغ، تنها برای سکوت و سکون و آرامشی پناه گرفته بودند، جز ذلت و شکست و پایان خط تعریف و توجیه دیگری ندارد. اقدام بی رحمانه و غافلگیرانه، با تهاجمی کور و ددمنشانه‌ای که فقط از شکست خوردگان پست و دون بر می‌آید و بس.

و، اما از آنجا که نصرت الهی در گذر شجاعانه و هوشمندانه از فتنه‌ها و تهدیدات دشمنان همواره بدست می‌آید، ما درس خواندگان مکتب سردار دل‌ها شهید سلیمانی و فرزندان غیور ملت در محضر امام عصر ارواحنا فداه به نایب حکیم و فرزانه اش امام خامنه‌ای مد ظله و تمامی ملت بزرگوار ایران اطمینان می‌دهیم که بفضل الهی، به زودی نه تنها انتقام خون شهیدان مظلوم امنیت و زائران گلگون ردای حرم احمد بن موسی الکاظم شاه چراغ را خواهیم گرفت که شیشه عمر عامل همه فتنه‌های عالم یعنی آمریکا و اسرائیل را خواهیم شکست و زمینه نجات بشریت تشنه عدالت و امنیت و پاکی را از جرثومه‌های فساد بین المللی و منطقه‌ای رهایی خواهیم بخشید.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها