بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی به‌مناسبت روز بسیج دانش آموزی؛

تقدیم ۳۶ هزار شهید نشانه بصیرت و ولایتمداری جامعه دانش آموزی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی به‌مناسبت روز نوجوان و بسیج دانش آموزی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ - 29October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای ۸ آبان، سالروز شهادت «حسین فهمیده» و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است:

هشتم آبان سالروز عروج خونین دانش آموز بسیجی شهید «حسین فهمیده» در تقویم کشورمان روز بسیج دانش آموزی و روز نوجوان نام گرفته است؛ این روز، برای ایرانیان یادآور جانفشانی‌ها و فداکاری‌های هزاران بزرگ‌مرد کوچک در دوران دفاع مقدس است که با سن اندک اما بینشی بلند و دلی سترگ که با تأسی از مبارز نوجوان عاشورا حضرت قاسم بن حسن (ع)، به امام امت لبیک گفته و دلیرانه به دفاع از میهن اسلامی و حریم ولایت برخاستند.

تقدیم ۳۶ هزار شهید در دوران دفاع مقدس نشانه‌ای آشکار از بصیرت و ولایتمداری جامعه همیشه بیدار دانش آموزی است و در جایگاه و مرتبه آنان همین بس که معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهیدی نوجوان و کم‌سن را رهبری خوانده که ارزش قلب کوچکش از صد‌ها زبان و قلم‌ بزرگ‌تر است.

دانش آموزان عزیز امروز نیز به‌عنوان میراث‌داران شهدای نوجوان دوران دفاع مقدس و آینده‌سازان میهن اسلامی، نقش مهمی در تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دارند که باید در این مسیر خطیر، بیانیه گام دوم انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را چراغ راه خود قرار دهند.   

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عالیقدر مکتب حماسه و ایثار، خاصه شهدای نوجوان و شهدای بسیجی فتنه و آشوب‌های اخیر، از خداوند منان برای دانش آموزان و نوجوانان عزیز آرزوی موفقیت در خدمت‌گزاری به ایران اسلامی تحت زعامت مقام منیع ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) آرزومند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار