رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

دشمن با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ما مشکل دارد

«طاهری» گفت: شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به عنوان شعار محوری از ابتدای انقلاب اسلامی مطرح بوده و تا زمانی که این شعار محوری پا برجاست دشمنان دشمنی می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵ - 29October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «مهدی طاهری» رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز هفتم آبان ماه با اشاره به مراسم تشییع شهدای حرم مطهر شاهچراغ (ع) با بیان اینکه امروز همه ایران اسلامی داغدار است، اظهار داشت: شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به عنوان شعار محوری از ابتدای انقلاب اسلامی مطرح بوده و تا زمانی که این شعار محوری پا برجاست دشمنان دشمنی می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: چهل و چندسال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و ما به انحای مختلف دیدیم که دشمنان این آب و خاک چگونه با مردم ما و کشور ما دشمنی کرده و می‌کنند و دشمن هر روز چهره‌ای از دشمنی خود را نمایان می‌کند.

طاهری تشریح کرد: گفت: دشمن روزی با جنگ تحمیلی، روزی با کودتا و روزی  باجنگ‌مسلحانه توسط منافقین خلق و زمانی نیز با محاصره اقتصادی به‌دنبال دشمنی با مردم بوده و هست و امروز هم به دنبال جداکردن صفوف ما هستند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: دشمنی هم آدابی دارد اما کدام نوع دشمنی از راه جلادی و ددمنشی و خونریزی زن و مرد و پیر و جوان و کودک ما در حرم امن الهی دشمنی می‌کند؟

 رئيس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه کدام دلی است که از شنیدن این خبر و فاجعه به درد نیاید گفت: امروز باید بر سر مدعیان حقوق بشر و آزادی، فریاد کشید، این حقوق بشر است و آیا حفظ حقوق بشر ریختن خون بزرگ و کوچک و طفل‌های ایران اسلامی است؟

طاهری در ادامه با بیان اینکه دلمان برای مهمانان شیرازی که در حریم امن الهی به شهادت رسیدند شکست برای شهیدان حرم حضرت‌ شاهچراغ(ع) طلب آرامش و برای مجروحان آرزوی بهبودی و عافیت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار