ادیان توحیدی شیراز حمله تروریستی به شاهچراغ شیراز را محکوم کردند

دبیرخانه ادیان توحیدی شیراز (کلیمی، زرتشتی و مسیحی) با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در تشییع شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) در بیانیه‌ای مشترک این جنایت تروریستی را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۵۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶ - 29October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، دبیرخانه ادیان توحیدی شیراز (کلیمی، زرتشتی و مسیحی) با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در تشییع شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) این جنایت تروریستی را محکوم کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

«پیروان ادیان توحیدی شیراز (کلیمی، زرتشتی و مسیحی)، ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار و قربانیان جنایت تروریستی اخیر شیراز در محل حرم مطهر شاهچراغ (ع) این اقدام هولناک تروریستی و هرگونه اقدام مشابه در جای جای این کره خاکی علی‌الخصوص در اماکن مذهبی و دینی را محکوم نموده و مراتب تسلیت خود را به حضور مردم شریف ایران اعلام می نمایند.»

غروب چهارشنبه چهارم آبان حوالی همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء فرد تروریست منتسب به گروه تکفیری ترویستی داعش با یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و چندین خشاب پس از تیراندازی به نگهبان درب ورودی شاهچراغ از باب الرضا وارد حرم شده و زائرین، خادمان و نمازگزاران را به گلوله می‌بندد.

در این حادثه تروریستی 13 نفر از هموطنانمان به شهادت رسیده و حدود 19 نفر نیز مجروح شدند.

پیکر مطهر دو تن از شهدای این حادثه تروریستی 5 شنبه جهت تشییع و خاکسپاری به تهران و همدان منتقل شد و مراسم تشییع 11 تن از شهدای این حادثه تروریستی امروز در شیراز با حضور ده‌ها هزار نفر از مردم شیراز برگزار شد.

پیکر این 11 شهید پس از مراسم امروز جهت بدرقه و وداع به مشهدالرضا منتقل شد و سپس جهت خاکسپاری به محل سکونت این شهدای گرانقدر بازخواهد گشت که شش تن از این شهدا در حرم مطهر شاهچراغ (ع) دفن خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار