رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

جهاد تبیین سدی در برابر حربه‌های دشمن/ منعفت آمریکا و انگلیس ایجاد اختلاف در ایران است

چمران با اشاره به اینکه منفعت آمریکا در ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه ایران است، گفت: اگر به جهاد تبیین به خوبی عمل می‌کردیم و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین می‌کردیم قطعا و یقینا چنین آشوب‌هایی نداشتیم.
کد خبر: ۵۵۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰ - 30October 2022

جهاد تبیین سدی در برابر حربه‌های دشمن/ منعفت آمریکا و انگلیس ایجاد اختلاف در ایران استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و یکمین جلسه شورا با گرامی‌داشت سالروز شهادت «محمدحسین فهمیده» اظهار داشت: امام فرمودند رهبر ما آن نوجوان ۱۳ ساله است و در طول دفاع مقدس و پس از آن جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان ما نشان دادند در رکاب انقلاب اسلامی و پشتوانه آن هستند.

چمران با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ و تسلیت شهادت گفت: در این ایام مردم ما شهدایی از آمل، ملایر و دیگر شهر‌ها تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردند که یاد و نام این شهیدان را گرامی می‌داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند باید ید واحده باشیم و اگر نباشیم دشمنان بر ما می‌تازند.

وی با اشاره به اینکه منفعت آمریکا در ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه ایران است، افزود: انگلیسی‌ها سال‌های سال از این روش استفاده کردند و کسانی که در کشور ما تفرقه می‌اندازند برنامه‌های دشمن را پیاده می‌کنند.

چمران با بیان اینکه امروز اگر می‌خواهیم جلوی آشوب‌ها و نفوذ‌ها گرفته شود باید هوشیار باشیم، اظهار داشت: چطور است سالیان سال دشمنان به کشور نفوذ کردند و متوجه نشدیم و پس از آشوب‌ها متوجه می‌شویم. دشمن با برنامه سازماندهی شده و یارگیری از داخل و خارج طرح‌های خائنانه خودشان را با ایام سال تحصیلی آغاز کرد.

وی گفت: ما با انقلاب اسلامی پیروز شدیم و دست خائنین را قطع کردیم و امروز نمی‌توانند پیشرفت ما را ببینند و به همین خاطر سال‌ها تلاش کردند در فضای مجازی یارگیری کنند.

چمران با بیان اینکه دشمن به دنبال سوریه‌سازی ایران است، گفت: اگر نبودند شهیدان سلیمانی و همدانی و ... معلوم نبود که سرنوشت سوریه چه بود.

وی گفت: امروز معترضین خارجی که با خودشان اختلاف ایدئولوژی دارند و چطور برای ما نقشه می‌کشند.

چمران خاطرنشان کرد: ما ملت شهادت، ملت امام حسینیم و ملتی آماده در مقابل دشمنان هستیم و این را در ابتدای انقلاب اسلامی و پس از آن نشان داده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر به جهاد تبیین به خوبی عمل می‌کردیم و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین می‌کردیم قطعا و یقینا چنین آشوب‌هایی نداشتیم.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار