مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

برای حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید تلاش مضاعف کرد

ربیعی در بازدید از پروژه مسکونی ۲۶۴ واحدی سفیر ایثارگران اراک گفت: برای حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید تلاش مضاعف کرد و حفظ منزلت، تکریم و عزتمندی این عزیزان برای ما از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.
کد خبر: ۵۵۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ - 30October 2022

برای حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید تلاش مضاعف کردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «رضا ربیعی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی عصر روز گذشته (شنبه) در بازدید از پروژه مسکونی ۲۶۴ واحدی سفیر ایثارگران اراک، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند و هدف اصلی خدمت ما در بنیاد، حرکت در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حل مشکلات جامعه معزز ایثارگری است.

وی یادآور شد: برای حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید تلاش مضاعف کرد و حفظ منزلت، تکریم و عزتمندی این عزیزان برای ما از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.

ربیعی در این بازدید بابیان اینکه رفع مشکل مسکن خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به‌ویژه پروژه‌های در حال ساخت، در اولویت بنیاد است، گفت: برای دستیابی به این هدف مهم همکاری و مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی لازم است.

گفتنی است پروژه مسکونی ۲۶۴ واحدی سفیر ایثارگران در شهرک قائم اراک در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در قالب چهار بلوک ۱۴ طبقه در حال ساخت است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار