مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

شهید «فهمیده» الگویی شایسته برای دانش‌آموزان است

سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در پیامی هفته بسیج دانش‌آموزی را به دانش‌آموزان و خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت.
کد خبر: ۵۵۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ - 30October 2022

شهید «فهمیده» الگویی شایسته و تصویر برجسته‌ای از ایثار و شهادت برای دانش‌آموزان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در پیامی هفته بسیج دانش‌آموزی را به دانش‌آموزان و خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته بسیج دانش‌آموزی یادآور حماسه ماندگار دانش‌آموزان شهیدی همچون شهید «محمد حسین فهمیده» است که در تلألو اخلاص و اراده آینده‌سازان ایران اسلامی می‌درخشد و رایحه تعالی آن مرز و بوم این کشور را عطرآگین می‌سازد.

شهید «محمدحسین فهمیده» الگویی شایسته و تصویر برجسته‌ای از ایثار، جهاد و شهادت برای دانش‌آموزان بسیجی و نوجوانان و جوانان کشور ماست چرا که حماسه‌سازی‌های فهمیده و دیگر فهمیده‌های این میهن اسلامی ارزش‌های والای این نظام را متجلی ساخت و آن را به جهانیان عرضه کرد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموز بسیجی شهید «محمد حسین فهمیده» و ادای احترام به ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی را به این قشر آینده‌ساز تبریک عرض نموده و امیدوارم این شجره طیبه که از بهترین فرزندان کشور تشکیل شده است، در آینده نیز با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)  نقشی اساسی در تداوم حیات پربرکت انقلاب اسلامی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار