معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی:

دشمن از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده می‌کند

«طالبی» گفت: دشمن از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای، مسائل ضد فرهنگی، اختلافات قومی و مذهبی، جنگ‌های نیابتی و گروهی در مقابل ایران قوی استفاده می‌کند.
کد خبر: ۵۵۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ - 30October 2022

دشمن از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده م‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «سید محمدرضا طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) در شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی، اظهار داشت: دشمن از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای، مسائل ضد فرهنگی، اختلافات قومی و مذهبی، جنگ‌های نیابتی و گروهی در مقابل ایران قوی و قدرتمند استفاده می‌کند.

وی بیان داشت: دشمنان از تمام توان و استعداد خود و بخش عمده اعتبارات مالی و دولتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند اما همواره شکست‌های خفت بار را باید تحمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد: مردم جامعه اسلامی باید بدانند که گروه تکفیری داعش ساخته و پرداخته آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و یکی از دلایل امکان ورود عامل ترور شهدای شاهچراغ مشغول‌سازی نیروهای انتظامی و امنیتی در تجمعات و آشوب‌های خیابانی بوده که از مأمویت اصلی خود که تأمین امنیت کشور است فاصله گرفتند.

طالبی در ادامه به یوم‌الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبارستیزی جهانی اشاره و مطرح کرد: بیشترین توان رسانه‌های ملی و مجازی و روابط عمومی‌ها طی هفته جاری برای حضور آحاد مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان امسال به کار گرفته شود.

وی ضمن دعوت از آحاد مردم جهت حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت‌های در اختیار و با روشنگری مدبرانه چهره واقعی و زشت استکبار را به مردم نشان دهند و از آحاد ملت برای حضور باشکوه در دعوت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین فضای محیطی و حقیقی و بیلبوردهای شهرداری و سایر نهادها برای اطلاع‌رسانی و حضور مردم در روز استکبارستیزی برای راهپیمایی بکار گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار