حماس:

ورود الخلیل به خط مقاومت، رژیم صهیونیستی را وحشت زده کرده است

شیخ مصطفی ابو عره از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس گفت: ورود الخلیل به خط داغ مقاومت در کرانه باختری، رخداد مهمی است که صهیونیست‌ها را وحشت زده کرده است.
کد خبر: ۵۵۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶ - 30October 2022

ورود الخلیل به خط مقاومت، رژیم صهیونیستی را وحشت زده کرده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «شیخ مصطفی ابو عره» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اظهار داشت: ورود الخلیل به خط داغ مقاومت در کرانه باختری، رخداد بزرگ و مهمی است که صهیونیست‌ها را وحشت زده کرده است.

وی افزود: ورود الخلیل به روند مبارزات اخیر در کرانه باختری، عامل قدرت جدیدی برای مقاومت در مواجهه با اشغالگران صهیونیست است.

این رهبر حماس تاکید کرد: آنچه که رژیم صهیونیستی از آن وحشت دارد، این است که مقاومت و انتفاضه همه جانبه کل کرانه باختری را فرا گیرد و این مسأله‌ای است که باعث به لرزه درآمدن ارکان قدرت رژیم صهیونیستی می‌شود.

ابو عره با اشاره به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس و کرانه باختری، افزود: امتداد خط مقاومت به الخلیل، رخدادی طبیعی در راستای گسترش روش مقاومتی در کل کرانه باختری است که همچون شعله‌های آتش منتشر شده و موانع پیش رو را از بین می‌برد.

شامگاه گذشته کامل الجعبری مجری عملیات تیراندازی در کریات اربع، توانست یک خاخام صهیونیست به نام «رونان حنانیا» را به هلاکت برساند و چندین نفر دیگر را نیز زخمی کند. وی در جریان این عملیات در نهایت به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار