معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد؛

لزوم تشویق و تهییج کودکان و نوجوانان برای حضور در برنامه‌های کتابخوانی

«احمدوند» گفت: تشویق و تهییج کودکان و نوجوانان برای حضور در برنامه‌های کتابخوانی مورد توجه اهالی این روستا باشد تا نسل‌های آینده نیز همانند پیشینیان خود سرآمد جامعه باشند.
کد خبر: ۵۵۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ - 30October 2022

لزوم تشویق و تهییج کودکان و نوجوانان برای حضور در برنامه‌های کتابخوانیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «یاسر احمدوند» معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در آئین اختتامیه هشتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب و تجلیل از روستاهای دوستدار کتاب در روستای مرزون‌آباد درویش خیل بخش مرکزی شهرستان بابل ضمن تحسین عملکرد مردم شریف این روستا و کتابدار کتابخانه شهید عشقعلی آقاجانی در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه،‌ اظهار داشت:‌ ایجاد کتابخانه شهید عشقعلی آقاجانی روستای مرزون‌آباد درویش‌خیل بخش مرکزی شهرستان بابل به همت خانواده معظم این شهید والامقام شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به جایگاه روستای درویش‌خیل بابل در عرصه فرهنگی کشور افزود: تشویق و تهییج کودکان و نوجوانان برای حضور در برنامه‌های کتابخوانی مورد توجه اهالی این روستا باشد تا نسل‌های آینده نیز همانند پیشینیان خود سرآمد جامعه باشند.

احمدوند با بیان اینکه باید کودکان و نوجوانان با کتاب انس داشته باشند،‌ بیان کرد:‌ اتصال برنامه‌های کتابخانه با مسجد و مدرسه می‌تواند خروجی خوبی در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ایفا کند.

این مسئول با بیان اینکه برپایی کلاس‌های فرهنگی،‌ حضور اساتید و فعالان فرهنگی در این کتابخانه در دستور کار قرار دارد،‌ گفت: تجهیز این کتابخانه روستایی را نیز در دست اقدام داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها