شهادت مجری عملیات مقاومتی در اریحا

منابع فلسطینی از شهادت «برکات موسی عوده» مجری عملیات مقاومتی در «اریحا» خبر دادند.
کد خبر: ۵۵۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ - 31October 2022

شهادت مجری عملیات مقاومتی در اریحابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی از شهادت «برکات موسی عوده» مجری عملیات مقاومتی در نزدیکی اریحا خبر دادند.

برکات عوده که ۴۹ ساله و از ساکنان العیزریه در شرق قدس بود براثر جراحات وارده درپی اجرای عملیات مقاومتی در نزدیکی اریحا به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که این فلسطینی درپی جراحات وارده براثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در نزدیکی اریحا، به شهادت رسید.

منابع خبری امروز از زخمی شدن ۵ شهرک نشین صهیونیست، طی دو عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس اعلام منابع خبری، یک جوان فلسطینی با خودرو، گروهی از نظامیان صهیونیست را در نزدیکی اریحا زیرگرفت. به گفته این رسانه‌ها، این عملیات در دو نقطه مختلف در تقاطع «الموگ» و تقاطع نبی موسی (ع) اتفاق افتاد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در بیانیه‌ای عملیات قهرمانانه جوانان فلسطینی علیه شهرک نشینان صهیونیست در منطقه الاغوار که منجر به زخمی شدن ۵ صهیونیست شد را تبریک گفت و اعلام کرد که مسئولان صهیونیست باید منتظر ضربات دردناک‌تری باشند.

جنبش حماس با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها باید در سایه تشدید جنایت‌هایشان علیه ملت و سرزمین فلسطین، به چنین عملیاتی عادت کنند، افزود: ملت ما به عهدی که با الاقصی و شهدا بسته است، پایبند خواهد ماند و ضربات وارده شده به رژیم صهیونیستی در نابلس، الخلیل، سلواد، جنین، شعفاط و الأغوار مقدمه‌ای برای انتفاضه است.

حماس از ملت فلسطین خواست که به عملیات علیه رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست ادامه دهند تا آن‌ها مجبور به توقف اقدامات خود شوند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار