آتش سنگین ارتش سوریه روی مواضع تروریست‌ها در حومه حماه

منابع سوری از آتش سنگین ارتش سوریه روی مواضع تروریست‌ها در حومه حماه خبر دادند.
کد خبر: ۵۵۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ - 31October 2022

آتش سنگین ارتش سوریه روی مواضع تروریست‌ها در حومه حماه

به گزارش گروه بین‌اللمل دفاع‌پرس به نقل از سانا، منابع سوری از آتش سنگین ارتش سوریه روی مواضع تروریست‌ها در حومه حماه خبر دادند.

این منابع اعلام کردند: نیرو‌های ارتش سوریه با توپخانه سنگین مواضع تروریست‌ها را در منطقه واقع میان روستا‌های العنکاوی، القاهره، قلیدین و خربه الناقوس در سهل الغاب در حومه غربی حماه گلوله باران کردند.

منابع مذکور همچنین تاکید کردند: نیرو‌های ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در شهرک‌های حرش بینین، فلیفل در جبل الزاویه در جنوب ادلب و معاره میان ادلب و حلب را هدف قرار دادند.

لازم به ذکر است که از فروردین ماه سال ۱۳۹۴ که استان ادلب به اشغال تروریست‌های هیئت تحریرالشام درآمد، این استان به مرکز فرماندهی این گروه‌ها و تروریست‌های دیگری همچون ارتش به اصطلاح آزاد و مابقی تروریست‌ها به غیر از داعش تبدیل شد و ارتش سوریه و جبهه مقاومت اسلامی نیز که از سال ۱۳۹۴ اقدام به پاکسازی تروریست‌ها از مناطق مختلف این کشور کرده بودند نیز از این فرصت استفاده کرده و باقی‌مانده تروریست‌ها را به سمت استان ادلب هدایت نمودند و آن‌ها را در این استان محصور کردند.

محوریت اصلی گروه‌های تروریستی در استان ادلب (شمال غرب سوریه) هم اکنون در دست تحریرالشام (جبهه النصره سابق) می‌باشد و این گروه تروریستی از هر جهت بزرگترین و تاثیرگذارترین گروه تروریستی (پس از شکست داعش) در خاک سوریه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار