احمدی‌نژاد در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید همدانی:

مستکبرین در تمامی جبهه‌ها در حال عقب‌نشینی هستند

رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: مستکبرین در تمامی جبهه‌ها در حال عقب‌نشینی هستند و به لحاظ آرمانی و فکری امیدی برای ملت‌های مسلمان به‌وجود آمده است.
کد خبر: ۵۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ - 17October 2015

مستکبرین در تمامی جبهه‌ها در حال عقب‌نشینی هستند

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، محمود احمدینژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در حاشیه مراسم گرامیداشت شهادت سردار حسین همدانی اظهار داشت: مستکبرین در تمامی جبههها در حال عقبنشینی هستند و به لحاظ آرمانی و فکری امیدی برای ملتهای مسلمان بهوجود آمده است.

وی با بیان اینکه جبهه استکبار سنگرهایشان را دارند از دست میدهند، افزود: دشمنان همهی قوای خود را بسیج کردهاند تا بین ملتها اختلاف و درگیری ایجاد کنند؛ لذا اقدام به ساخت گروهکها کردهاند و آنهایی که ظاهرشان مسلمان ولی جنسششان صهیونیستی است را به جان ملتهای مسلمان انداختهاند.

احمدینژاد تصریح کرد: آنها میخواهند انرژی ملتهای مسلمان تخلیه و توانشان مستهلک شود تا فرصت و راه نفوذی برای خودشان پیدا کنند.

رئیس جمهور سابق اضافه کرد: در شرایطی که دشمن با نقاب دین و برخی آرمانهای انسانی به میدان آمده شکست سپاه دشمن کار سختی است و اینجاست که شهادت به کمک میآید.

وی در پاسخ به سوالی درباره ادعای برخی رسانههای غربی مبنی بر اینکه ایران در سوریه حضورش مستشاری نیست، اظهار کرد: آنها خودشان در همه جای دنیا حضور دارند و دخالت علنی میکنند و پایگاههای اطلاعاتی دارند، لشکرکشی میکنند و ناو دارند. اما این حق را برای سایر ملتها قائل نیستند که با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

احمدینژاد در پایان بیان داشت: ایران رسما اعلام کرده از مقاوت حمایت میکند. اگر ایران بخواهد حضوری غیر از حضور مستشاری داشته باشد، از کسی واهمه ندارد تا این موضوع را بیان کند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها