سرلشکر ایزدی در جمع خبرنگاران:

هرکجا به آمریکا و انگلیس اعتماد کردیم از پشت به ما خنجر زدند

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا گفت: هرکجا به آمریکا و انگلیس و به‌طور کلی امپریالیسم اعتماد کردیم، از پشت به ما خنجر زدند.
کد خبر: ۵۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ - 17October 2015

هرکجا به آمریکا و انگلیس اعتماد کردیم از پشت به ما خنجر زدند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار لشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا، در حاشیه مراسم گرامیداشت شهادت سردار حسین همدانی در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع اعتماد ایران به غرب در دهههای اخیر اظهار داشت: در این مسیری که تاکنون طی کردهایم فراز و نشیب بسیاری داشتیم؛ به نحوی که هرکجا به آمریکا و انگلیس و بهطور کلی امپریالیسم اعتماد کردیم، از پشت به ما خنجر زدند.

وی افزود: با توجه به این تجربه تاریخی، نباید بگذاریم دشمنی که از در بیرون کردیم، از پنجره وارد شود. پس باید با هوشیاری مسیر ارزشی انقلاب اسلامی که اکنون در منطقه از قابلیت و قدرت بالایی برخوردار است را ادامه دهیم.

سرلشکر ایزدی اضافه کرد: دشمن میخواهد فرصتهای تاریخی را از ما بگیرد، لذا نباید بگذاریم در این فضای غبارآلود شرایطی ایجاد کنند تا دستاوردهای شهیدانی همچون حاج حسین همدانی از دست برود.

وی در پایان اظهار داشت: تجربهی تاریخی ما میگوید نباید به اینها اعتماد کنیم، لذا راهی که حضرت امام پیش روی ما گذاشت و استقلالی که با تقدیم دهها هزار شهید به ارمغان مانده، باید با وسواس از آن دفاع کنیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار