تجلیل از هنرمند دفاع مقدس در قزوین

هنرمند دفاع مقدس «مرتضی ارداقیان» در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین تجلیل شد.
کد خبر: ۵۵۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ - 01November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «مرتضی ارداقیان» هنرمند دفاع مقدس که در برگزاری چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس و مراسم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت مشارکت داشت امروز (سه‌شنبه) از سوی سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، در این ساختمان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین مورد تجلیل قرار گرفت.

سرهنگ امیری‌مقدم در این مراسم اظهار داشت: هنرمندان باید با بهره گیری از هنر خود خاطرات و وقایع فاخر انقلاب و دفاع مقدس را برای همیشه ماندگار کنند.

وی افزود: در عصری قرار داریم که حق و باطل و دنیای اسلام و دنیای کفر در مقابل هم دیگر صف‌آرایی کرده‌اند و در این رویارویی هنرمندان که از جایگاه رفیعی برخوردارند وظیفه سنگینی برای ماندگاری جایگاه حق دارند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با تأکید بر این که هنر، نافذترین زبان برای انتقال ارزش‌های نظام اسلامی است ادامه داد: بر این اساس هنرمندان وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارند که تا کنون به خوبی در قالب‌های مختلف هنری به این وظیفه خود عمل کرده‌اند.

سرهنگ پاسدار امیری‌مقدم گفت: در طول تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد فراز و فرودهای بسیاری بوده‌ایم و هنرمندان باید با بهره‌گیری از قالب‌های مختلف هنری، زیبایی‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس را برای همیشه ماندگار کنند.

انتهای پیام/ نسترن کیماسی سلخوری

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار