فراخوان دیوارنگاری هشتمین سالانه هنرهای شهری تهران «بهارستان ۱۴۰۲»

سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور برگزاری هشتمین رویداد فرهنگی هنری «سالانه هنرهای شهری تهران، بهارستان ۱۴۰۲» در بخش دیوارنگاری فراخوان دعوت از هنرمندان هنرهای تجسمی را منتشر کرده است.
کد خبر: ۵۵۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ - 01November 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور برگزاری هشتمین رویداد فرهنگی هنری «سالانه هنر‌های شهری تهران، بهارستان ۱۴۰۲» در بخش دیوارنگاری فراخوان دعوت از هنرمندان هنر‌های تجسمی را منتشر کرده است.

از اهداف انتشار این فراخوان می‌توان به ایجاد فضای تعاملی با شهروندان همدلی و همراهی برای احساس پویایی و نشاط شهروندی، توسعه پایدار هنر شهری و ایجاد سرمایه‌های فرهنگی در بستر برگزاری رویداد، خلق هنرمندانه آثار هنر شهری و ترویج فرهنگ ایثار اشاره کرد.

براساس آنچه در این فراخوان آمده است، هیات داوران و ویرایش آثار متشکل از اساتیدی چون: محسن ناصریان، اونیش امین الهی و محمدرضا زروئی نصرآبادی بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۰۶/۹/۱۴۰۱ الی ۱۳/۹/۱۴۰۱ برای ثبت‌نام و ارسال مستندات فقط از طریق سامانه رویداد‌های هنر شهری سازمان زیباسازی (zibasazievents.tehran.ir) اقدام کنند.

هنرمندان و علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی zibasazi.tehran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار