رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

خانواده‌ها درمراسم 13 آبان کنار دانش‌آموزان خواهند بود

حجت‌الاسلام «ملک‌مکان» گفت: با توجه به برنامه‌ریزی اتاق فکر دشمن روی دانش‌‌آموزان و خانواده‌ها، امسال گرامیداشت 13 آبان متفاوت از سال‌های قبل برگزار خواهد شد و خانواده‌ها نیز در گرامیداشت این روز دانش آموزان را همراهی خواهند کرد.
کد خبر: ۵۵۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ - 01November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام «حسین ملک‌مکان» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز سه‌شنبه دهم آبان در نشست خبری اعلام برنامه‌های 13 آبان (روز دانش آموز) با بیان اینکه در اتفاقات اخیر دشمن روی دانش‌‌آموزان و خانواده‌ها برنامه‌ریزی کرده است اظهار داشت: مراسم امسال به صورت هفتگی و متفاوت از سال قبل خواهدبود و خانواده‌ها نیز در گرامیداشت این روز دانش آموزان را همراهی خواهند کرد.

وی بیان کرد: امسال در تمامی مدارس کشور در 11 آبان ماه زنگ استکبارستیزی به صدا در خواهد آمد تا فریاد حق‌خواهی و استکبارستیزی نوجوانان ما به گوش مستکبرین برسد.

حجت‌الاسلام ملک‌مکان گفت: مراسم امسال در شیراز با حضور خانواده‌ها و دانش‌آموزان راس ساعت 9:30 از میدان شهرداری آغاز و تا محل برگزاری نماز جمعه در حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) ادامه خواهد یافت.

وی افزود: 13 آبان دارای چند رویداد مهم تاریخی از جمله روز مبارزه با استکبار جهانی، روز تبعید امام از ایران به ترکیه و کشته شدن جمعی از دانش آموزان در سال 57 به دست دژخیمان شاه و همچنین روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: بعد از چند دهه از گذشت این حوادث آمریکا همچنان خوی استکباری خود را حفظ کرده و دست استکبار جهانی مخصوصاً آمریکا در تمامی رویدادهای انقلاب دیده شده و این کشور همواره با مردم ایران دشمنی و عناد دارد.

ملک‌مکان گفت: برگزاری جلسات تبیینی با توجه به رویکرد رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین، برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاهها، گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) از جمله دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار