معاون وزیر آموزش و پرورش:

دانش آموز شهید «محمدرضا کشاورز» در همه زمینه‌ها سرآمد و ممتاز بود

«نجفی پازوکی» گفت: شهید «محمدرضا کشاورز» به عنوان دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها سرآمد و ممتاز بوده و ره صد ساله را یک شبه پیموده و برای این اتفاق به شایستگی انتخاب شده است.
کد خبر: ۵۵۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ - 02November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «معصومه نجفی پازوکی» معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش امروز در مراسم سراسری و نمادین نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس که در آستانه سیزدهم آبان در دبیرستان سید احمد خمینی محل تحصیل «محمدرضا کشاورز» شهید حمله تروریستی به شاهچراغ برگزار شد ضمن تبریک روز دانش آموز و تسلیت شهادت سه دانش آموز حادثه تروریستی شیراز اظهار داشت: شهید «محمدرضا کشاورز» به عنوان دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها سرآمد و ممتاز بوده و ره صد ساله را یک شبه پیموده است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر تاریخ را ورق بزنیم مشاهده خواهیم کرد که همیشه ظلم وجود داشته خاطرنشان کرد: بارزترین نمود و مصداق مظلومیت، مظلومیت امام حسین (ع) و فرزندان و یارانش بوده و شهید محمدرضا کشاورز هم مظلومانه به شهادت رسید و با شایستگی در جرگه یاران امام حسین (ع) قرار گرفت.

نجفی افزود: دانش‌آموزانی که در زمان جنگ تحمیلی به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل اعزام شدند نوجوانان ١٥ تا ١٦ ساله بودند اما اتفاقاتی رقم زدند که همیشه در اذهان باقی مانده و جاودانه شده است.

نجفی اظهار امیدواری کرد: دانش آموزان با توجه به ظرفیت‌های بالایی که دارند در موضوع بصیرت، تحلیل اتفاقات و تبیین حقایق از ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

مراسم امروز با حضور معاون وزیر، امام جمعه شیراز و کارکنان آموزش و پرورش استان فارس در کلاس محل تحصیل شهید محمدرضا کشاورز ادامه یافت و با گلباران و گرامیداشت یاد آن شهید پایان یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار