زنگ استکبارستیزی در مدارس خراسان رضوی نواخته شد

در آستانه فرارسیدن ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز زنگ استکبارستیزی همزمان با سراسر کشور در مدارس استان خراسان رضوی به صدا درآمد.
کد خبر: ۵۵۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ - 02November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن روز دانش‌آموز در مراسمی با حضور مسئولین استانی زنگ استکبارستیزی در مدرسه دخترانه مصلی‌نژاد مشهد نواخته شد.

حجت‌الاسلام «محمدحسین پورثانی» معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم اظهار داشت: امروز در دنیای تناقض زندگی می‌کنیم به این معنا که بسیاری از مدعیان هر چه بیان می‌کنند خلاف آن را عمل می‌کنند یعنی در حالی که در جهان امروز صحبت از حقوق بشر می‌شود بزرگترین رژیم کودک‌کُش، جایزه حقوق بشر را دریافت می‌کند.

وی افزود: جنایات آمریکا علیه ایران در حالی اتفاق می‌افتد که ادعای دوستی با ملت ایران را دارند همچنین در شرایط این چنینی، سازمان ملل و شورای امنیت را در جهان راه انداخته‌اند که راجع به سرنوشت کشورهای جهان تصمیم‌گیری می‌کنند در حالی که کشورها ملت دارند و این ملت‌ها هستند که برای کشور خود تصمیم‌ می‌گیرند.

هم اکنون استان خراسان رضوی دارای بیش از یک و نیم میلیون دانش‌آموز است که حدود ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزان کشور است.

راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز جمعه ۱۳ آبان از ساعت ۹ صبح از محل میدان شهدا به سمت حرم رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار