شهید بابایى: افتخار کنید در راه میهن و دین کشته شدم

شهید حمید بابایى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «افتخار کنید فرزندتان در راه میهن و دین کشته شده است».
کد خبر: ۵۵۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ - 03November 2022

شهید بابایى: افتخار کنید در راه میهن و دین کشته شدم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید حمید بابایى

«بسم الله الرحمن الرحیم

به نام آن خدایى که ما را از خاک آفرید و به خاک سپرد، سلام به حضرت ولیعصر مهدى موعود (عج) و سلام به پدر و مادر گرامی‌ام، امیدوارم که همیشه حال شما و خانواده‌ام خوب باشد و به خوشى روز بگذارانید و شب را هم به عبادت خداى قادر مشغول باشید و از بهر آخرت توشه بگیرید و از دورى نور چشم خود حمید نگران نباشید.

چه خوش باشد آن کسى که براى آخرت کوله‌بارش پر باشد و در قیامت سرافکنده نباشد، چون مردان نامى تاریخ نزد آفریدگار خود سربلند باشد، این دنیا به هیچ کس وفا ندارد، هر که باشى آخر باید بروی اگر در دنیا شاه جهان باشى یا یک درویش خواهى مرد چه خوش باشد مرگ با صفا باشد، افتخار کنید پسرتان در راه میهن و دین کشته شده است.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار