بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل به ‌مناسبت 13 آبان؛

13 آبان تجلی آزادگی در برابر استکبار است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به‌مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶ - 03November 2022

سیزدهم آبان ماه، تجلی آزادگی در برابر استکبار

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به مناسبت 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

۱۳ آبان روز تجلی آزادگی در برابر استکبار است و روز استواری ملت ایران در برابر ترفند های جهان غرب و آمریکا و روز آگاهی قشر دانش آموز در برابر هجمه‌های سرمایه داری است. امروز نیز باید این آگاهی برای قشر دانش آموز و دانشجو ایجاد شود که آمریکا و نوکران اش از هیچ تلاشی برای صدمه و لطمه زدن به انقلاب، کوتاهی نمی کنند.

 در عصر جدید عصر دیجیتال بیشتر باید مراقب هجوم استکبار به سر گردگی آمریکا باشیم. رمز پیروزی ما اول وحدت کلمه و دیگر آگاهی در جامعه است.

غرب از رشد انقلاب و پیشرفت ایران اسلامی، سخت بیمناک است و آینده و ادامه این روش در دستان دانش آموزان و دانشجویان می باشد و جامعه هدف آنها همین دانش‌آموزان و دانشجویان هستند و این وظیفه ماست که این روحیه ظلم ستیزی را در نسل جوان پرورش دهیم چرا که کوچک‌ترین غفلت در برابر غرب باعث لطمه به اسلام و انقلاب می شود. 

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن پیروی از رهنمود های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد) و مکوم نمودن مجدد هرگونه ایجاد ناامنی و اغتشاشات و نیز عملیات تروریستی حرم مطهر شاه چراغ (ع)، در یوم الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی همراه با همه اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس استان، دانش آموزان، دانشجویان و هنرمندان شرکت می نماید تا پیام عزت و اقتدار ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها