بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان؛

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هیمنه نظام سلطه را درهم شکست

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶ - 03November 2022

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هیمنه نظام سلطه را درهم شکستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان در حافظه تاریخی ملت ایران، نقطه عطفی در جهت سرعت بخشیدن به روند شکل گیری، تداوم و بالندگی انقلاب اسلامی است.

این روز بزرگ، سه واقعه سرنوشت ساز را در خود جای داده است؛ روزی که امام خمینی (ره) در سال ۴۳ به ترکیه تبعید شد و روزی که دانش آموزان نسل اول انقلاب در اعتراض به ظلم وستم رژیم ستم شاهی توسط دژخیمان طاغوت در مقابل در اصلی دانشگاه تهران در سال ۵۷ به خاک و خون کشیده شده و با خون خود شعار انقلاب را بر سنگفرش خیابان نقش بستند.

همچنین این روز تاریخی، یادآور تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در نخستین سال پیروزی انقلاب توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام است. در هر سه حادثه، استکبارستیزی، استقلال طلبی و آزادیخواهی ملت ایران وجوه مشترک ملت ایران است که به نمایش گذاشته شد.

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به تعبیر امام خمینی (ره) به «انقلاب دوم» لقب گرفت نشان دهنده بیداری ملت در مقابل دسیسه‌های دشمنان انقلاب بود و توانست هیمنه پوشالی نظام سلطه را درهم بشکند.

این روز بزرگ با سه سند غرورآفرین از روحیه استکبارستیزی ملت ایران در تقویم انقلاب اسلامی ماندگار شد و بی اعتباری و رسوایی استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را در تمام دوران برای جهانیان هویدا ساخت.

با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، علی‌رغم دشمنی‌های بی‌شمار شیطان بزرگ، ملت مسلمان ایران در مقابله با انواع تهدیدات سخت و نرم ایستادگی کرد و اجازه نداد دشمن متجاوز به آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب و نظام خدشه‌ای وارد کند و با خنثی سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های نظام سلطه و مقاومت و ایستادگی در برابر بدخواهان نظام، امروز عزتمندانه و با اقتدار با عبور از گذرگاه‌های سخت به قله‌های رفیع سربلندی و سرافرازی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... دست یافت.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یاد و خاطره شهدای دانش آموز و بویژه شهید «محمدحسین فهمیده» و سه شهید دانش آموز حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) شهیدان «علی اصغر لری گویینی»، «آرشام سرایداران» و «محمدرضا کشاورز» را گرامی داشته و اعلام می‌دارد در اغتشاشات اخیر کشور، دستان پلید آمریکای جنایتکار و عربستان سعودی و رژیم کودک‌کش اسرائیل به خون ملت عزیز ایران آغشته است و این ملت بابصیرت و مقاوم همچنان گذشته در مسیر الهی و آرمانی شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس، حرم، امنیت و سلامت گام برداشته و با حضور در راهپیمایی سیزده آبان، ضمن محکومیت جنایات اخیر دشمنان و معاندان و بدخاهان نظام، عظمت و اقتدار و عزت ایران اسلامی را یک بار دیگر به جهانیان نشان خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار