بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اصفهان در آستانه 13 آبان؛

حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان، خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در آستانه 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ - 03November 2022

حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان، خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، در آستانه فرارسیدن ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سیزدهم آبان ماه، یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و اعتلای هویت خود در برابر زیاده‌خواهی قدرت‌های بیگانه است. دشمنان ایران اسلامی به سرکردگی آمریکای مستکبر از آغاز نهضت حضرت امام خمینی(ره) در صدد ضربه به انقلاب اسلامی بوده اما به فضل الهی و حضور مردم بصیر و فهیم ایران درصحنه های مختلف انقلاب و رهبری حکیمانه حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب این توطئه‌ها خنثی شد و چیزی جز افزایش نفرت و انزجار مردم ایران نسبت به آمریکای جنایتکار و بیشتر  شدن فریاد «مرگ بر آمریکا» برجای نگذاشته است.

شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر صهیونیست» ترجمان شعار راهبردی اصحاب کربلا و تربیت‌یافتگان مکتب عاشورایی و گفتمان اصلی فرزندان انقلابی امام خمینی (ره) در مقطع حساس تاریخ امروز انقلاب اسلامی است. بازخوانی سیاهه دشمنی‌های آمریکا و اقدامات خصمانه و جنایات دولتمردان کاخ سفید و متحدان غربی و فریب‌خوردگان منطقه‌ای و داخلی آنان علی الخصوص در ایجاد ناامنی و آشوب در ایران اسلامی و به شهادت رساندن دانش‌آموزان و هموطنانمان در شاهچراغ و ترور شناختی و ذهنی جوانان، باید در ایام الله ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مورد تأکید ویژه قرار گیرد.

جنبش دانشجویی و دانشجویان انقلابی با بصیرت مثال‌زدنی خود و به تأسی از امام خمینی(ره) و تحت رهنمودها و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوشادوش ملت عزیز، مجاهد و انقلابی ایران نشان داده است که جریانات دانشجویی برخاسته از متن مردم برای برچیدن رژیم‌های مستکبر و خونخوار، رویه‌ها و قواعد مبتنی بر ظلم، در مقابل هر مستکبری که بخواهد عزت مردم مسلمان ایران را پایمال و مانع دستیابی آنان به آرمان‌های بلند اسلامی‌شان شوند، به مبارزه علمی و عملی پرداخته و این انقلاب شکوهمند را تا فتح قله‌های عالی، پشتیبانی و حمایت خواهند کرد. دانشجویان ایران اسلامی به پاسداری از خون شهدای والامقام ۱۳ آبان و شهدای اخیر، خود را متعهد می‌بینند که پیام استکبارستیزی ۱۳ آبان و مقابله با ستم پیشگان و به ویژه آمریکای جهانخوار را سرلوحه عمل خود قرار دهند. جنبش دانشجویی اجازه نفوذ فکری و فرهنگی در بدنه انقلاب شکوهمند اسلامی که مایه امید مردم مظلوم و ملت های آزاده جهان است به دست عناصر خود فروخته و غرب زده را نخواهد داد.

حافظه تاریخی ملت و بخصوص دانشجویان که نماد آگاهی و بیداری هر جامعه‌ای هستند هیچگاه جنایات و خیانت‌های دولت آمریکا را در حق خود فراموش نخواهند کرد و اعلام می‌داریم جنبش اصیل دانشجویی خود را وامدار و بدهکار هیچ حزب و جریان و گروهی ندانسته و تنها خود را متعلق به انقلاب و اهداف مترقی آن می داند و اجازه نخواهد داد دشمنان بوسیله جریانات خزنده برانداز و معاندین و فریب خوردگان داخلی، سناریوهای پوشالی و از پیش شکست خورده خود را در دانشگاه‌ها پیاده‌سازی کنند چرا که میدان دانشگاه با حضور دانشجویان انقلابی، مؤمن به آرمان‌های اسلام ناب محمدی(ع) و مشرف به نقشه های دشمنان، قطعاً به صحنه شکست و مفتضح شدن آنان تبدیل خواهد شد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان با برائت جدی از استکبار در خارج از مرزها و داعشی صفتان داخلی؛ اعلام می‌دارد که رسیدن به پیشرفت و ساختن ایرانی مقتدر به مفهوم واقعی و ایجاد تولید و اشتغال پایدار، جزو در گرو اعتماد به توان داخلی و بیزاری و عدم اعتماد به ابلیس زمان امکان‌پذیر نبوده و ما دانشجویان انقلابی اصفهان با تأسی از دانشجویان شهیدی که با خون پاک‌شان، نهال مقدس انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و همچنین خون تازه ریخته شده شهید مظلوم امنیت، شهید آرمان علی وردی، عهد می‌بندیم همچون سالار شهیدان، حضرت حسین ابن علی (ع) و یاران با وفایش در مقابل هیچ قدرت استکباری، سر تعظیم فرود نیاورده و آمریکا را زیر پا له خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار