مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا:

۳۹ گروه جهادی دانشجویی مازندران به مناطق محروم اعزام شدند

«سادات کرمی» گفت: ۳۹ گروه جهادی از دانشگاه‌های استان مازندران در تابستان گذشته به مناطق محروم داخلی و خارجی اعزام شدند.
کد خبر: ۵۵۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴ - 03November 2022

۳۹ گروه جهادی دانشجویی مازندران به مناطق محروم اعزام شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید امیر سادات کرمی» مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا امروز در حاشیه اختتامیه اردو‌های جهادی دانشجویان بسیجی استان با بیان اینکه گروه‌های جهادی که در سه ماه تابستان در مناطق داخل و خارج از استان نقش آفرینی کردند در این برنامه تجلیل شدند، اظهار داشت: ۳۹ گروه جهادی از دانشگاه‌های متعدد استان برای گروه‌های جهادی داخلی و خارجی اعزام کردیم.

وی با بیان اینکه در مجموع ۴۹ اعزام داشتیم، افزود: مسئولین و اعضای برخی از این گروه‌های جهادی در این مراسم حضور دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه تنوع بیشتر خدمات یکی از تفاوت‌های بارز اعزام امسال نسبت به سال گذشته بوده است، گفت: در هر حوزه که محرومیت را بشود تعریف کرد گروه جهادی داشتیم که متولی رفع محرومیت در حد بضاعت خود بوده است.

سادات کرمی با بیان اینکه دانشگاه‌های متنوع‌تر و متکثری در این اردو شرکت کردند، عنوان کرد: تنوع دانشجویان بار اولی نسبت به سال گذشته بیشتر بود و این مسئله نشان می‌دهد که فرهنگ اعزام اردو‌های جهادی در دانشگاه تکثیر شده است و افراد بیشتری به سمت آن جذب شدند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا ادامه داد: در این مراسم تعدادی از دانشجویان بسیجی و غیر بسیجی و دست اندرکاران و مسئولین و روسای دانشگاه‌ها که حمایت پررنگ‌تری از گروه‌های جهادی داشتند تجلیل شدند.

وی با اشاره به اینکه این مراسم به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شده است، گفت: امیدواریم این فرهنگ تسری پیدا کند و سال آینده با حضور افراد بیشتری این برنامه را اجرا کنیم.

سادات کرمی عنوان کرد: در استان قریب به ۴۰ گروه جهادی فعال داریم و همه این گروه‌ها در تابستان سال گذشته اعزام شدند و هر گروه جهادی مخاطبی بین هفت، هشت تا ۲۰ نفر را پوشش می‌دهد و و بعضی گروه‌ها تا ۳۰ نفر هستند و میانگین هر گروه جهادی بین ۱۵ تا ۲۰ نفر است.

این مسئول گفت: ۹۰۰ دانشجو از هر طیفی در این گروه‌های جهادی نقش مستقیم داشتند و جامعه جهادی در استان قریب به هزار نفر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها