بیانیه سپاه امام رضا (ع) به ‌مناسبت ۱۳ آبان؛

پیام دخالت‌های آمریکا در امور بین‌المللی آشوب و ناامنی است

سپاه امام رضا (ع) به‌مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰ - 03November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سپاه امام رضا (ع) به‌مناسبت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

اگر چه روز ۱۳ آبان به خاطر شهادت جمعی از جوانان و نوجوانان رشید این ملت، یادآور خاطرات تلخی است اما حقیقت استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را به خوبی نمایان می‌کند که برای آحاد بشریت و ملت‌های مستضعف جهان تجربه‌آموز است.

ام‌الفساد، شیطان بزرگ، دشمن کینه‌توز مستضعفین جهان، چپاولگر بین‌المللی، دشمن شماره اول بشر و دشمن اسلام از جمله القاب و عناوینی است که امام عزیزمان به آمریکا نسبت داده‌اند و امروز پس از گذشته سال‌ها و با مرور کارنامه ننگین دولت آمریکا، درستی نگاه و تحلیل آن مرد حکیم و الهی برای همگان روشن می‌شود.

هر جا ظلم و بی‌عدالتی، تعدی و تجاوز به حقوق بشر و آشوب و ناامنی است، دست مداخله‌گر و جنایتکار آمریکا را به وضوح می‌توان مشاهده کرد.

حمایت‌های بی‌پرده و آشکار دولت آمریکا از حوادث اخیر کشورمان نشان از درماندگی و استیصال آمریکا در مقابل ملت ایران است و همه می‌دانند با اینگونه حرکات نمایشی و فریبکارانه، اعتقاد ملت ایران را به اسلام و انقلاب اسلامی مستحکم‌تر می‌شود.

روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام در پایان این بیانیه با گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان از مردم شریف سراسر استان بویژه دانش‌آموزان و دانشجویان دعوت کرده است در روز ۱۳ آبان با شرکت در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یکبار دیگر ضمن تجدید با آرمان‌های انقلاب اسلامی، سیاست‌های خصمانه آمریکا و هم‌پیمانانش را در قبال ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان محکوم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار