مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حضور پرشور دانش‌آموزان در راهپیمایی۱۳ آبان پاسخ قاطعی به معاندان است

«شوشتری» گفت: علی‌رغم تبلیغات رسانه‌های معاند مبنی بر نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در جریان حوادث اخیر، اما این قشر جامعه با حضور خود در مدارس و همچنین راهپیمایی۱۳ آبان جواب محکمی به دشمنان خواهند داد.
کد خبر: ۵۵۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ - 03November 2022

«سید امیر شوشتری» مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد با اشاره به برخی از آشوب‌های اخیر در کشور اظهار داشت: حضور قشر دانش‌آموز در تمام این اتفاقات اخیر با وجود جمعیت یک میلیون نفری آن‌ها در سطح شهر مشهد و حتی در مقیاس استانی؛ بسیار اندک بود. این نکته را من بر اساس اطلاعات، برآوردها و بررسی‌های میدانی می‌گویم که بیشتر دانش‌آموزان نیت خاصی برای حضورشان نداشتند بلکه بیشتر برای تخلیه آن شور و هیجان دوره نوجوانی در این برنامه‌ها حضور پیدا می‌کردند و برخی دیگر هم بر اساس اطلاعات نادرست موجود در فضای مجازی دست به برخی اقدامات هنجارشکنانه زده بودند.

وی در خصوص اصرار شبکه‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران برای یکی دانستن صف آشوب‌طلب‌ها و دانش‌آموزان در حوادث اخیر گفت: اصرار شبکه‌های رسانه‌ای معاند برای جلوه‌گری این قشر بیشتر از آن جهت است که از کوچکترین حرکت‌ها بیشترین بهره‌برداری را داشته باشند. برای مثال یک جمع ساختارشکن بین ۴۰ تا ۵۰ نفری را نماینده دانش‌آموزان کل کشور یا استان به مخاطبان خود معرفی کند!

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان تأکید کرد: به عنوان مثال اگر در مدرسه‌ای ۵ کلاس تعطیل شده باشد؛ در سطح استان ۵۶ هزار کلاس درس برگزار شده و دانش‌آموزان در آن کلاس‌ها حضور یافته‌اند؛ بر همین اساس حضور فعال دانش‌آموزان در کلاس‌های درس، آن هم در چنین ایامی، می‌توان نتیجه گرفت قشر دانش‌آموز جواب محکمی به دشمنان در روز سیزدهم آبان خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار