راه اندازی کمپین حمایت از فلسطین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نویسنده قطری گفت که هدف این کمپین، حمایت از آرمان فلسطین و مردم آن از ظلمی است که ارتش «اسرائیل» علیه آن‌ها اعمال می‌کند.
کد خبر: ۵۵۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ - 03November 2022

راه اندازی کمپین حمایت از فلسطین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «صالح الغریب» نویسنده قطری تصریح کرد که برخی از جوانان قطر و کشور‌های عربی برای حمایت از آرمان فلسطین و مردم آن، کمپینی را برای برافراشتن کفیه و پرچم فلسطین در جام جهانی قطر که از ۲۱ نوامبر آغاز می‌شود، راه اندازی کردند.

قریب گفت: بازیکنان تیم قطر پس از انجام یک تور تمرینی در ورزشگاه جاسم بن حمد، در واکنش به این کمپین که هزاران نفر در آن مشارکت داشتند، کفیه فلسطین و پرچم آن را بر تن کردند.

وی با بیان اینکه این کمپین با استقبال گسترده جوانان قطری و عربی مواجه شد، تصریح کرد: جوانان عرب، قطری و فلسطینی منتظر آغاز جام جهانی در قطر هستند تا فعالیت‌های کمیپن را اجرا کنند.

نویسنده قطری خاطرنشان کرد که فعالان در شبکه‌های اجتماعی هشتگی را با عنوان (من عرب هستم و از قطر حمایت می‌کنم) راه اندازی کردند که از گام‌های اولیه اجرای این کمپین برای افزایش مشارکت است.

این نویسنده قطری درباره اهمیت این کمپین خاطرنشان کرد: این امر ثابت می‌کند که آرمان فلسطین اولین مهمترین مسئله عربی است که هر جوان عرب باید با وجود تلاش غرب برای منحرف کردن افکار عمومی از آن، از مردم فلسطین در برابر تجاوزات «اسرائیل» حمایت و پشتیبانی کند.

الغریب افزود: هدف این کمپین، حمایت از آرمان فلسطین و مردم آن از ظلمی است که ارتش «اسرائیل» علیه آن‌ها اعمال می‌کند، به ویژه در شهر قدس اشغالی، نابلس و نوار غزه و سایر سرزمین‌های اشغالی.

این نویسنده از رسانه‌های عربی خواست تا از این کمپین و دیگر کمپین‌هایی که از فلسطین دفاع می‌کنند، حمایت نمایند.

کمپین به اهتزاز درآوردن پرچم فلسطین در جام جهانی که از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ در کشور قطر آغاز می‌شود، در حالی صورت می‌گیرد که رژیم اشغالگر قدس در حال جنگی شدید علیه مردم فلسطین و آرمان آن‌ها است. این رژیم تلاش می‌کند با حمایت کشور‌های غربی و برخی رژیم‌های عربی، فلسطین و حقوق فلسطینیان را برای همیشه از بین ببرد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار