جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

دشمنی آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون ادامه دارد

سردار «طهماسبی» امشب در برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنی آمریکا با ایران بوده و همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۵۵۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳ - 03November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار «ابوالفضل طهماسبی» امشب در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت و شهدای حادثه تروریستی در شاهچراغ شیراز در زنجان اظهار کرد: تاریخ ایران اسلامی از حربه‌ها و تلاش‌های دشمنان به ویژه آمریکای خونخوار سرشار است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به حوادث ۱۳ آبان عنوان کرد: این روز، تاریخی برای آغاز انقلاب اسلامی و پس از آن دوام این انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه امام راحل در مقابل فساد و ظلم شاه پهلوی به پا خواست، افزود: به همین دلیل رژیم طاغوت امام راحل را تبعید کرد اما این اقدام هم نتوانست مانعی بر رهبری ایشان بر مردم و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی شود.

طهماسبی با اشاره به شهادت دانش‌آموزان و دانشجویان بیان کرد: شهادت جمعی از دانشجویان نشان دهنده ظلم رژیم طاغوت و استعمار ایران توسط کشورهای غربی بود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان همچنین به حادثه تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان اشاره کرد و گفت: امام خمینی ره از این حادثه به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنی کشورهای استعمارگر و در راس آن آمریکای جنایتکار با ایران ادامه دارد، بیان کرد: با این وجود ‌مردم با بهره‌گیری از هدایت‌های پدرانه رهبر معظم انقلاب با حفظ اتحاد بار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار