با حضور اقشار مختلف مردم صورت گرفت؛

برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور/ حضور پرشور مردم در راهپیمایی+ فیلم و تصاویر

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در تهران و شهر‌های مختلف کشور آغاز شد.
کد خبر: ۵۵۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲ - 04November 2022

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی در تهران با حضور اقشار مختلف مردم بخصوص دانش‌آموزان در مقابل محل سابق لانه جاسوسی برگزار شد. 

گزارش میدانی خبرنگاران خبرگزاری دفاع‌ مقدس از مراسم یوم الله ۱۳ آبان را در ادامه می‌خوانید؛

علی‌رغم اینکه مراسم یوم الله ۱۳ آبان به‌صورت رسمی از ساعت ۹:۳۰ آغاز می‌شود، اما دانش آموزان، دانشجویان و اقشار  مختلف مردم از هم اکنون به صورت گسترده در مسیر راهپیمایی حضور یافتند.

- دانشجویان و دانش‌آموزان پیش از آغاز این مراسم با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون ضداستکباری، در خیابان‌های منتهی به محل سابق لانه جاسوسی حضور پیدا کرده‌اند و با شعارهای خود جنایات آمریکا را محکوم می‌کنند و بر عدم هر گونه سازش با واشنگتن تاکید دارند.

- مردم همچنین با در دست داشتن دست نوشته‌هایی ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران و همچینن محاکمه عناصر آشوبگر هستند.

در کنار دهه هشتادی‌‌ها و دهه نودی‌ها، ورزشکاران رشته‌های مختلف نیز در این تجمع حضور پررنگی دارند.

- مردم حاضر در مراسم، با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «هیهات من الذله» و.... انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه دشمنان نشان دادند.

مراسم یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور آغاز شد/ حضور پرشور مردم در راهپیمایی+ فیلم

- همخوانی سرودهای انقلابی همچون «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو/ خون جوانان ما می‌چکد از چنگ تو» و همچنین «الله اکبر خمینی رهبر» شور و حال سال‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی را به خیابان طالقانی به ارمغان آورده است.

- مردم در این مراسم پلاکاردهایی در حمایت از نیروی انتظامی با عنوان نیروی انتظامی تشکر تشکر مدافعان حرم مدافعان امنیت را در دست داشتند. پلیس ستون اصلی امنیت است از دیگر نوشته های بود که در این مراسم بیشتر به چشم می خورد زیار در حوادث اخیر اغتشاشات در کشور تعدادی از نیروی های امنیتی و انتظامی بدست اغتشاش گران به شهادت رسیدند.

مراسم یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور آغاز شد/ حضور پرشور مردم در راهپیمایی+ فیلم و تصاویر

- مردم در مراسم امروز تصاویری از سردار سلیمانی، شهید علی‌وردی و دیگر شهدای اغتشاشات اخیر را با خود همراه داشتند.

مراسم یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور آغاز شد/ حضور پرشور مردم در راهپیمایی+ فیلم و تصاویر

آغاز راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور/ حضور پرشور مردم در راهپیمایی+ فیلم و تصاویر

- در این مراسم بیانیه تشکل‌های دانش آموزی قرائت شد که دانش‌آموزان در بیانیه خود بر ادامه مسیر استکبارستیزی تاکید کردند.

- در مسیر راهپیمایی، غرفه‌های مسابقات و نقاشی کودکان و ایستگاه‌های صلواتی برپا شده است.

- دانش‌آموزان کاریکاتور برخی از سران کشورهای غربی و عربی مانند «جو بایدن» را در اعتراض به دخالت این کشورها در امور داخلی ایران در دست دارند.

- سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه، سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی کشور، «یوسف نوری» وزیر آموزش و پروش، سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام والمسلیمن «عبدالعلی گواهی» رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی دیگر از مسئولان در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در تهران حضور داشتند.

- اقشار مختلف مردم که امروز در مراسم راهپیمایی سراسری ۱۳ آبان حضور داشتند، طی قطعنامه‌ای از دستگاه قضایی کشور خواستند تا عاملان جنایت‌های اندوهبار اخیر را محاکمه کنند.

- حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در این مراسم سخنرانی کرد و در سخنانی تاکید کرد: نماد امروز استکبار، نظام سلطه حاکم بر آمریکا است و به تعبیر امام خمینی (ره) شیطان بزرگ است.

برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور/ حضور پرشور مردم در راهپیمایی+ فیلم و تصاویر
وی گفت: استکبار برای اینکه به منافع خود برسد، حاضر است، بسیاری از ملت‌ها و مردم در دنیا از بین بروند و منافع مادی و معنوی آنها به خطر بیفتد. اگر حرکت دانشجویان خط امام نبود، مبارزه با استکبار ناقص بود. روز مبارزه با استکبار جهانی، نماد اقتدار و مظلومیت ایران است.

انتهای پیام/ 911

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار