۵۹۵ فلسطینی در ماه اکتبر از سوی صهیونیست‌ها به بند کشیده شدند

منابع فلسطینی از بازداشت ۵۹۵ شهروند فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در ماه اکتبر گذشته خبر داد که در میان آن‌ها ۷۶ کودک و ۲۲ زن نیز بوده‌اند.
کد خبر: ۵۵۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ - 04November 2022

۵۹۵ فلسطینی در ماه اکتبر از سوی صهیونیست‌ها به بند کشیده شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مرکز فلسطینی پژوهش‌های اسرا از بازداشت ۵۹۵ شهروند فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در ماه اکتبر گذشته خبر داد که در میان آن‌ها ۷۶ کودک و ۲۲ زن نیز بوده‌اند.

این مرکز اعلام کرد: اشغالگران در ماه گذشته میلادی حملات خود را به شهر‌ها و مناطق مختلف کرانه باختری و قدس را با هدف توقف عملیات مقاومت افزایش داده‌اند. حملات اشغالگران برای بازداشت فلسطینیان در ماه اکتبر شاهد افزایش ۳۰ درصدی بوده است.

ریاض الاشقر مدیر این مرکز پژوهشی اعلام کرد: اشغالگران در ماه گذشته همچنان بازداشت کودکان، حصر خانگی و جرایم مالی علیه شهروندان را ادامه داده به طوری که ۷۶ کودک و ۲۲ زن را بازداشت کرده که ۱۸ نفر از آن‌ها ساکن شهر قدس اشغالی بوده‌اند.

در این گزارش آمده است: مجموع بازداشت‌های انجام شده در قدس اشغالی در ماه اکتبر بیش از ۲۹۰ نفر بوده که در میان آن‌ها ۴۱ کودک و ۱۸ زن بوده‌اند که در مجموع ۱۱۰ مورد از آن‌ها در مسجدالاقصی و اطراف این مکان مقدس بازداشت شده و پس از آن مناطق شعفاط، العیسویه و سلوان قرار دارند.

در ماه اکتبر دادگاه‌های رژیم صهیونیستی ۱۱ حکم بازداشت موقت برای اسرای ساکن قدس، ۴۸ حکم تبعید از این شهر و ۲۸ حکم اخراج از مسجد الاقصی صادر کرده‌اند. علاوه بر آن ۲۹ حکم حصر خانگی نیز توسط دادگاه‌ها برای اهالی قدس صادر شده است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: دادگاه‌های رژیم صهیونیستی ۲۲۰ حکم بازداشت موقت برای دو تا شش ماه صادر کرده‌اند که از این میان ۸۵ مورد حکم جدید و ۱۳۵ مورد تمدید احکام گذشته بوده به طوری که مجموع این احکام را از ابتدای سال جاری به بیش از هزار و ۷۰۰ مورد افزایش داده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار