شهید اسدى: در مشکلات مقاوم و استوار باشید

شهید ولى اسدى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «در مشکلات مقاوم و استوار باشید و همیشه به یاد خدا باشید».
کد خبر: ۵۵۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ - 05November 2022

شهید اسدى: در مشکلات مقاوم و استوار باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید ولى اسدی

«به نام خداوند بخشاینده مهربان

با درود و سلام به امام زمان (عج) و نایب برحقش امام امت و با سلام به رزمندگان پرتوان جبهه‌هاى حق علیه باطل و با درود به ارواح پاک شهداى انقلاب اسلامى ایران در این چند سطر چندکلمه‌اى را به عنوان یادآورى می‌آورم پدرم اگر خداوند قبول کند که به سوى او بشتابم و در راه این مبین اسلام کشته شوم به این موضوع افتخار می‌کنم.

خداوند متعال در سوره توبه می‌فرماید جان و مال مومنین را به بهاى بهشت خریدار است همان مومنى که در راه خدا مبارزه می‌کند و دشمنان اسلام را می‌کشد و یا خود کشته می‌شود.

در مشکلات مقاوم و استوار باشید و همیشه به یاد خدا باشید و از او کمک بگیرید چنان که خداوند می‌فرماید پیامبرانى که سربازان خالص و خداشناس همراه با آن‌ها جنگیدند و هرگز در برابر دشمن و مصیبت‌هایی که در راه خدا بر آن‌ها وارد شد سست نشوند و هیچ گاه در برابر دشمن اظهار ضعف نکردند و به هیچ عنوان تسلیم خواسته‌هاى شوم دشمن نشوند همانا خداوند انسان‌هاى صبور را دوست دارد و این را از یاد نبرید که خداوند شما را در هر لحظه امتحان می‌کند، موکدا شما را به ترس و گرسنگى و کم شدن اموال و از دست دادن عزیزان و آفت زراعت آزمایش خواهیم کرد و بشارت باد بر کسانى که در برابر این سختی‌ها و مشکلات صبر و استقامت می‌کنند و از عهده آزمایش خوب برمی‌آیند.

پدر و مادر بزرگوارم! اگر من به رفیع شهادت رسیدم در روز تشییع جنازه‌ام شیرینى تقسیم کنید و در آن روز اشک نریزید، چون که خیلی‌ها نه پدر و نه مادر دارند که دل مادر بسوزد و دل پدر بشکند شما خنده کنید و افتخار کنید توانستید فرزندی را در راه دین اسلام قربانى کنید، همیشه در نماز جمعه‌ها شرکت کنید، نماز را به پا دارید و زکات بدهید و بدانید آنچه که از خیر و خوبى براى خود پیش می‌فرستید آن را در نزد خداوند خواهید یافت همانا خداوند به آنچه که عمل می‌کنید آگاه است.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار