مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس:

رسانه‌های غربی، تروریست‌ها را آزادی‌خواه معرفی می‌کنند

«قانعی» گفت: رسانه‌های غرب چهره تروریست‌ها، اغتشاشگران و متجاوزین به حقوق سایر شهروندان را پاک کرده و به جای آزادیخواه و طرفدار زندگی جا می‌زنند.
کد خبر: ۵۵۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱ - 05November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «حمیدرضا قانعی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس امروز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اشاره به حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار داشت: رسانه‌های غرب چهره تروریست‌ها، اغتشاشگران و متجاوزین به حقوق سایر شهروندان را پاک کرده و به جای آزادیخواه و طرفدار زندگی جا می‌زنند.

وی گفت: نظام رسانه‌ای غرب، افرادی که با حمله با سلاح گرم و سرد به مردم و ماموران قانون، آتش زدن اماکن دولتی و کلانتری و مسجد، تخریب بانک، تخریب اموال عمومی و تجاوز به حقوق سایر شهروندان و تعرض به بانوان محجبه جو عمومی را متشنج کرده و حتی اهانت به مقدسات می‌کنند را به عنوان آزادی‌خواه و طرفدار زندگی جلوه می‌دهند اما در مقابل آن کودکان زائر حرم و شهدای مظلوم شاهچراغ (ع) را که به دست عوامل خود غرب به شهادت رسیدند قربانی سیاست‌های جمهوری اسلامی معرفی می‌کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: از دشمن باید پرسید دانش‌آموزان شهید حادثه تروریستی شاهچراغ، محمدرضا کشاورز، آرشام سرایداران، علی‌اصغر لری گوئینی در کنار دیگر افراد بیگناه زائر و مجاور و خادم، و زنان، کودکان و مردانی که به رگبار بسته شدند چه جایی در رسانه‌هایی که ژست طرفداری از مردم گرفته و شعار حقوق و انسانیت می‌دهند دارند و آیا برای آنها هم هشتگ می‌زنند و از مظلومیتشان می‌گویند؟

قانعی افزود: کشورهای اروپایی که همواره داعیه حقوق بشر دارند چرا تاکنون سکوت اختیار کرده‌اند و تا چه حد به استانداردهای دوگانه خود در زمینه  تروریست خوب و بد پایبند هستند؟

وی عنوان کرد: مردم در وقایع اخیر چه در راهپیمایی دیروز 13 آبان، چه در تشییع شهدای حرم شاهچراغ و چه در روز ملی استکبارستیزی نشان دادند که دشمن اصلی را به خوبی می‌شناسند و خط اصلی مبارزه را گم نخواهند کرد و مسئولان نیز طبق توصیه رهبری باید مراقبت کنند که خط اصلی پیشرفت کشور و تحقق ایران قوی در گیر و دار این حوادث گم‌ نشود.

قانعی بیان داشت: امروز دشمن در جنگ ترکیبی به دست عده‌ای جنایتکار و تروریست سلاح می‌دهد و جوی خون به راه می‌اندازد و در دیگر سو از طریق رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغاتی، خود را تطهیر کرده و حتی اشک تمساح می‌ریزد.

این مسئول عنوان کرد: وظیفه ما این است که تاکتیک‌های دشمن را بشناسیم و طبق آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ تأکید کردند همه در مقابله با دشمن آتش افروز و عوامل خائن و جاهل ید واحده‌ باشیم.

در پایان این جلسه، ضمن گرامیداشت چهاردهم آبان روز شورای فرهنگ عمومی از ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان‌های فیروزآباد، سپیدان و رستم به عنوان روسا و دبیران برتر شوراهای شهرستانی موفق استان قدردانی شد.

در این جلسه همچنین اعضای شورای فرهنگ عمومی فارس پیشنهاد دادند که روز چهارم آبان‌‌ در تقویم رسمی کشور پاس داشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار