آغاز ثبت‌نام اکران‌ مردمی «لوپتو» در مناطق فاقد سینما

ثبت‌نام اکران‌های مردمی انیمیشن سینمایی «لوپتو» در مناطق فاقد سینما در سامانه اکران مردمی عمار آغاز شد.
کد خبر: ۵۵۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ - 05November 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ثبت نام اکران‌های مردمی انیمیشن سینمایی «لوپتو» از تولیدات مرکز انیمیشن سوره، به کارگردانی عباس عسکری و تهیه کنندگی محمدحسین صادقی از طریق سایت اکران مردمی به آدرس ekranmardomi.ir آغاز شد.

علاقه‌مندان با توجه به اهمیت موضوع حمایت از تولید ملی به ویژه برای کودکان که درونمایه اصلی این فیلم است می‌توانند برای اکران فیلم «لوپتو» در شهر‌های فاقد سیما از طریق سایت ekranmardomi.ir و تلفن تماس ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۵۰ ثبت‌نام کنند و با امکانات در اختیار خودشان آن را در مکان‌هایی مانند مسجد، دانشگاه، حوزه علمیه، فرهنگسرا‌ها و به ویژه مدارس به نمایش بگذارند.

شروع اکران‌های مردمی انیمیشن سینمایی «لوپتو»، از یازدهم آبان ماه همزمان با سینما‌های سراسر کشور آغاز شد.

انیمیشن سینمایی «لوپتو» که در بخش فیلم‌های بلند سینمای ایران در سی و سومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان نیز حضور داشت با توجه به کاراکتر‌های بامزه‌ای که دارد میتواند برای بچه‌ها جذاب باشد.

این فیلم برای مخاطب کودک و نوجوان است، اما کودکان به طور خاص‌تر مخاطب آن هستند. به طور کلی فضای فیلم به گونه‌ای است که کودکان و خانواده‌ها می‌توانند با هم به تماشای فیلم بنشینند. «لوپتو» یک تم طنز و موزیکال دارد و فضای مفرح جذابی برای مخاطبان و فرزندان کشور ایجاد می‌کند.

داستان این فیلم با اشاره به حمایت از تولید ملی، یک موضوع کلی دارد و البته چند موضوع اصلی در این انیمیشن وجود دارد که یکی از آن‌ها ساخت اسباب بازی است در گویش کرمانی لوپتو به اسباب بازی‌ها و عروسک‌های دست ساز گفته می‌شود که قدیم‌ها مادر‌ها برای فرزندان خود درست می‌کردند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها