استاندار فارس خبر داد؛

نامگذاری قطعه‌ای از بزرگراه دشت ارژن به نام شهدای حرم شاهچراغ (ع)

«ایمانیه» گفت: برای تکریم و ابراز ارادت به شهدا و گرامیداشت یاد شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) قطعه‌ای از بزرگراه «دشت ارژن ـ ابوالحیات» به یاد این شهدا نامگذاری خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ - 05November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس امروز (شنبه)  در آیین بهره‌برداری از باند دوم بزرگراه «دشت ارژن - ابوالحیات» که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد بااشاره به شهادت مظلومانه 13 تن از هموطنانمان در حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار داشت: برای تکریم شهدای گرانقدر این حادثه و گرامیداشت یاد شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) قطعه‌ای از بزرگراه «دشت ارژن ـ ابوالحیات» به یاد این شهدا نامگذاری خواهد شد.

استاندار فارس در ابتدا بیان کرد: شهدای این حادثه تلخ مطلومانه و در حالی که برای راز و نیاز و نماز به این حرم امن الهی آمده بودند آماج این حمله تروریستی قرار گرفتند.

ایمانیه افزود: شاید نامگذاری اماکن و معابری به یاد این عزیزان کمترین کاری باشد که ما در حال حاضر می‌توانیم به احترام آنها انجام بدهیم اما همین مساله نشانگر این است که راه شهدای ما ادامه دارد و ما نیز با خدمتگزاری به مردم نقشه‌های دشمن را خنثی خواهیم کرد.

استاندار فارس در خصوص پیشرفت پروژه‌های استان نیز گفت: با وجود کمبود منابع مالی اما نیروهای خدوم دولت و مدیران جهادی پای کار هستند تا با پیشرفت استان نقشه‌های دشمنان که تلاش دارند ایران را در حال پسرفت نشان بدهند نقش بر آب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار