درگیری در اطراف دانشگاه قدس چندین زخمی برجای گذاشت

درگیری فلسطینیان با نظامیان صهیونیست در ورودی شهر البیره منجر به زخمی‌شدن یک فلسطینی با گلوله جنگی شد.
کد خبر: ۵۵۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ - 06November 2022

درگیری در اطراف دانشگاه قدس چندین زخمی برجای گذاشتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های فلسطینی خبر دادند، ده‌ها نفر از دانشجویان دانشگاه بیرزیت که در ورودی شمالی شهر البیره دست به تظاهرات اعتراض آمیز زده و یاد و خاطره همکلاسی ۲۰ سال خود را که روز پنج شنبه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی به شهادت رسیده بود را گرامی می‌داشتند، با یورش نظامیان صهیونیست مواجه شدند.

به گفته شاهدان، نظامیان صهیونیست علاوه بر گاز اشک‌آور از گلوله‌های جنگی نیز علیه دانشجویان معترض فلسطینی استفاده کرده که در جریان آن دست کم یک نفر از ناحیه پا مورد اصابت قرار گرفته و ده‌ها نفر دیگر نیز بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

در شهر ابودیس در شرق بیت‌المقدس اشغالی هم ده‌ها نفر از دانشجویان و شهروندان فلسطینی شامگاه شنبه در اطراف دانشگاه قدس مورد حمله نظامیان صهیونیست قرار گرفته و دچار خفگی شدند.

به گفته هلال احمر قدس در این یورش یک فلسطینی با گلوله جنگی مورد اصابت قرار گرفت در حالی که ۵۰ نفر بر اثر استنشاق گاز دچار خفگی شده و ۱۰ نفر هم از ناحیه دست دچار سوختگی شده‌اند، همچنین اصابت یگی از گلوله گاز اشک آور به سر یکی از فلسطنیان باعث شکستگی سر این فلسطینی شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار