نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

اغتشاشات اخیر نتیجه جنگ ترکیبی دشمنان است

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» با تاکید بر اهمیت کار فرهنگی در جامعه گفت: اتفاقات اخیر نتیجه جنگ ترکیبی دشمنان است که باید با آن مقابله کنیم.
کد خبر: ۵۵۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ - 06November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز (یکشنبه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، نا‌آرامی و اغتشاش را قتلگاه گفت‌وگو دانست و اظهار داشت: به لطف خدا اتفاقات مبارکی را در دانشگاه‌های استان شاهدیم؛ حقیقت است که ما همه در بحث فرهنگی و کمبود فعالیت‌های فرهنگی موثر مقصریم.

وی ادامه داد: اتفاقات اخیر نتیجه جنگ ترکیبی دشمنان است که باید با آن مقابله کنیم.

امام جمعه تبریز از حافظان امنیت در ایجاد نظم و امنیت که تلاش شبانه‌روزی دارند قدردانی کرد و گفت: این امنیت بی‌مثال در سایه تلاش این عزیزان فراهم شده است.

«عابدین خرّم» استاندار اذربایجان شرقی نیز در این نشست ابراز داشت: به لطف خدا مردم همیشه پشتیبان انقلاب بوده و دشمنان را مایوس کرده‌اند؛ سیزدهم آبان حرکت پر ارزش و با عظمتی بود و امیدواریم یک دوام و پشتیبانی برای مسئولان و نظام اسلامی باشد.

وی عنوان کرد: مردم به‌خوبی دریافتند و به موقع حضور پیدا کرده و دشمن‌شناسی خود را به منصه ظهور رساندند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید اینکه امروز نیاز به تبیین داریم تا آگاهی حداکثری جامعه اتفاق بیفتد، گفت: رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه نیز یکی از کار‌های برجسته بسیار ارزشمند و قابل تحسین بود وبا استقبال مردم عزیز روبرو شد.

همچنین سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا گفت: باید در بحث تبیین و روشنگری اقدامات عاجل صورت گیرد تا تخریب اتفاق نیفتد.

وی ادامه داد: عملکرد هوشمندانه مسئولان دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش استان موجب شد امنیت را در جامعه شاهد باشیم.

سردار سرتیپ‌دوم «حسین عبدی» فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی نیز بیان داشت: راهبرد اصلی استکبار جهانی راهبرد تحریم ظالمانه، عملیات روانی و جنگ ترکیبی است و هجمه زیادی وارد می‌کند.

وی تاکید کرد: تاکتیک دشمن در آشوب‌ها استفاده از رسانه‌ها بود لذا باید محتوا تولید کرده و از جوانانمان در این فضا مراقبت کنیم.

«مرتضی صفری» مدیر کل صداوسیمای آذربایجان شرقی نیر عنوان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی جنگ ترکیبی از جنگ اقتصادی و اطلاعاتی و تبلیغات رسانه‌ای و چندین بخش دیگر تشکیل شده که قاطبه این‌ها در اغتشاشات اخیر بکار گرفته شد و هدف اصلی آن هم تحریک افکار عمومی جامعه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار