معاون اجرایی ارتش:

بزرگداشت یاد شهیدان نوعی از جهاد تبیین است

امیر سرتیپ محمودی با بیان اینکه بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان نوعی از جهاد تبیین است، گفت: نباید یاد شهدا در پیچ و خم امورات و زندگی دنیوی فراموش شوند.
کد خبر: ۵۵۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ - 06November 2022

بزرگداشت یاد شهیدان نوعی از جهاد تبیین استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش در آیین صبحگاه مشترک ستاد ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت به‌ویژه شهدای عزیز حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع)، اظهار داشت: حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم در کنار دانشجویان و دانش‌آموزان عزیز در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان امسال، نشان از بصیرت انقلابی مردم دارد.

امیر محمودی در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاسیه ۵۶۵ شهید والامقام ارتش در استان قم که فردا (دوشنبه) در شهر مقدس قم، برگزار خواهد شد، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که این اجلاسیه را با حضور خانواده‌های معظم شهدا در این شهر و در جوار بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌کند.

معاون اجرایی ارتش گفت: این اجلاسیه پس از برگزاری پنج یادواره شهدای ارتش در استان قم که توسط نیرو‌های چهارگانه ارتش و ستاد آجا در سال جاری برگزار شد، با حضور فرماندهان، مسئولان کشوری و لشکری و خانواده معظم شهدا فردا از ساعت ۱۹ الی ۲۱ در مرکز فقهی ائمه اطهار (علیهم‌السلام) قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار