مسئول بسیج رسانه استان مازندران:

سومین یادواره شهدای رسانه استان مازندران برگزار می‌شود

«حق شناس» از برگزاری سومین یادواره شهدای رسانه استان مازندران در ایام هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ - 07November 2022

سومین یادواره شهدای رسانه استان مازندران برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عبدالمهدی حق شناس» مسئول بسیج رسانه استان مازندران امروز در جلسه هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه از برگزاری سومین یادواره شهدای رسانه استان خبر داد و اظهار داشت: این مراسم به مناسبت هفته بسیج در تاریخ یکم آذر با محوریت شهید «مهرعلی حسینی» و با حضور سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم به همت بسیج رسانه استان مازندران، سپاه کربلا و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، افزود: تجلیل از خانواده شهدای رسانه، تجلیل از خبرنگاران، رونمایی از پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر، اجرای سرود و مدیحه‌سرایی از جمله برنامه‌های این یادواره است.

این مسئول از برپایی نمایشگاه عکس خبری بسیج همزمان با یادواره شهدای رسانه استان خبر داد و افزود: این نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برپا می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان مازندران، شمار شهدای رسانه مازندران را ۲۵ شهید اعلام کرد و گفت: این یادواره در گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای گرانقدر با حضور خانواده‌های شهدا، خبرنگاران و اهالی رسانه استان برگزار خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: شهید جاوید الاثر «مهرعلی حسینی» اهل روستای علی آباد میر شهرستان نوشهر ۲۲ فروردین۶۲ در عملیات مقدماتی والفجر در منطقه فکه به شهادت رسید و تاکنون پیکر پاکش باز نگشت.

حق شناس با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج گفت: در این هفته، بسیج رسانه استان مازندران برنامه‌هایی را پیش بینی کرده است که در سطح ۲۲ کانون شهرستانی اجرا می‌شود.

این مسئول، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با اصحاب رسانه، نمایشگاه عکس خبری در حوزه بسیج، مسابقات ورزشی، تجلیل از خبرنگاران شاخص در یادواره شهدا، تجلیل از پایگاه نمونه بسیج در شهرستانها، برگزاری اردوی رسانه‌ای «راهیان پیشرفت»، برگزاری کارگاه «سواد رسانه»، نشست هم اندیشی مدیران رسانه با موضوع جهاد تبیین را از برنامه‌های این هفته برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها