معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران:

رسانه‌ها در خط مقدم جنگ هستند/ آمادگی برای جهش بزرگ اقتصادی

سردار «نقدی» با بیان این که جنگ امروز رسانه‌ای است، گفت: رسانه‌ها و فعالان این حوزه در خط مقدم جنگ و نبرد قرار دارند.
کد خبر: ۵۵۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ - 24November 2022

رسانه‌ها در خط مقدم جنگ هستند/ آمادگی برای جهش بزرگ اقتصادیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران عصر امروز در سومین یادواره کشوری ۲۳۰ شهید رسانه کشور و ۲۵ شهید رسانه استان مازندران در ساری با بیان اینکه امروز جبهه جنگ رسانه است، اظهار داشت: دشمن مستکبر که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با چالش مواجه شدند به هجمه علیه انقلاب پرداختند و به میدان جنگ با ملت آمدند.

وی با اشاره به قدرت امنیتی کم نظیر جمهوری اسلامی ایران در دنیا افزود: ایران اسلامی از دل تهدید و جنگ توانست به محدود کشور‌هایی تبدیل شود که جاسوسان آمریکا، اسرائیل و صهیونیست و انگلیس را دستگیر و محاکمه کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به آموزش و سازماندهی تروریست‌ها توسط انگلیسی‌ها و ... اظهار داشت: این تروریست را در آسمان ایران می‌نشانیم و دستگیر می‌کنیم و تمام گروه‌های تروریستی و شبکه‌های بزرگ که با حمایت سیستم‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل رشد یافتند توسط نیرو‌های ما دستگیر و زمینگیر شدند.

سردار نقدی با عنوان اینکه تمام قدرت‌ها با تمام قوا به نبرد با ما وارد میدان شده بودند، گفت: در جنگ به صدام تجهیزات و تانک و هواپیما‌های مدرن داده شد و بسیجی‌های ما با دست خالی و تفنگ معمولی توانستند تجهیزات پیشرفته دشمن را به غنیمت گیرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اظهار اینکه ایران اسلامی به بزرگترین قدرت تبدیل شده است، بیان کرد: امروز کسی جرأت ندارد نگاه چپ به ما داشته باشد و قدرت جدید در جهان به شمار می‌رود.

وی با عنوان اینکه در هر مسیری که علیه ما وارد شدند شکست خوردند و کشور ما به تولیدکننده موشک زمین به زمین و ماهواره تبدیل شد، تصریح کرد: همچنین برای اولین بار در دنیا به تولیدکننده موشک بالستیک ماورای صوت تبدیل شدیم.

سردار نقدی با عنوان اینکه دشمن اجازه تبادل علمی به ما ندارد و دانشمندان ما را کشت و به شهادت رساند، ادامه داد: به رغم همه تهدیدها، کشور ما به رتبه ۱۵ علمی جهان رسید و ۴۰ رتبه بین کشور‌ها صعود داشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اظهار اینکه دشمنان اقتصاد ما را تحریم کردند که در تاریخ بی‌سابقه بوده است، اضافه کرد: در حال حاضر وابستگی اقتصاد به نفت و ارز کمتر شده است و آماده یک جهش هستیم و جراحی بزرگ اقتصادی در استحکام اقتصاد مؤثر بوده و فضا را برای جهش اقتصادی فراهم کرده است.

سردار نقدی با اظهار اینکه دشمن به درب بسته خورده و تحریم‌های مختلف آن جواب نداده است، خاطرنشان کرد: امروز به جنگ رسانه و تبلیغ و دروغ امیدوار و وابسته هستند و رسانه‌ای‌ها خط مقدم جنگ هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن هفت هزار میلیارد دلار در منطقه خرج کرد که جز رسوایی برایش نفع دیگری نداشته است، بیان کرد: لشکرکشی‌های متعدد دستاوردی برای دشمن نداشته است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، نخستین و ریشه‌ای‌ترین وظیفه را جهاد تبیین اعلام کردند.

سردار نقدی شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن را از دیگر وظایف برشمرد و افزود: نشر خبر‌های دروغ، وارونه نشاندن واقعیت‌ها، بزرگ کردن عیوب کوچک، انکار محسنات بزرگ برنامه همیشگی رسانه‌های دشمنان است و جوانان باید در شکستن محاصره تبلیغاتی پیشگام باشند.

وی با عنوان اینکه ۳۰۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی علیه مردم ما هجمه می‌کنند، ادامه داد: امروز غرب تهی از پیام و آرمان و رسالت است.

معاون هماهنگی کننده سپاه پاسداران گفت: مدیریت فضای مجازی و محتوا را باید در دست بگیریم و تکیه بر توان داخلی سبب موفقیت در این حوزه و عرصه می‌شود و اگر به سمت شبکه ملی اطلاعات سوق و در شبکه‌های داخلی مهاجرت نکنیم، زیردست خواهیم بود.

وی با اظهار اینکه اکنون مدیریت در فضای مجازی دست خارجی‌ها است، گفت: نباید اجازه دهیم روایت اول را آنان بگویند و باید در تولید محتوای قوی عمل کنیم و طی دو ماه گذشته درپی کشته شدن یک زن، جهان به عزاخانه تبدیل شده است.

سردار نقدی با بیان اینکه این زن بدون ضرب و شتم و جلوی دوربین فوت کرده است، گفت: اسناد مختلف نظیر پزشک معالج، پزشکی قانونی و ... شهادت داده‌اند که هیچ گونه ضرب وشتمی در کار نبوده است و پدرش نیز جای هیچ ضرب و شتمی را روی بدن دخترش ندیده است.

وی با تاکید بر نقش آفرینی درست رسانه‌ها برای بیان واقعیت‌ها عنوان کرد: آمار فعالیت‌های اجتماعی زنان در پرتو انقلاب اسلامی شگفت انگیز است و ۷۰ درصد بانوان قبل از انقلاب اسلامی بی‌سواد مطلق بودند و امروز بیش از ۹۰ درصد باسواد هستند و بیش از ۵۰ درصد تحصیلات دانشگاهی به بانوان اختصاص دارد و با این حال ما را به محدود کردن بانوان متهم می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها