طعنه کنعانی به برگزارکنندگان نشست غیررسمی «آریا فرمولا» در سازمان ملل؛

چه کسی منزوی است آمریکا یا ایران!؟

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به برگزاری نشست دوستان منشور سازمان ملل متحد در تهران و مقایسه آن با نشست غیررسمی آریا فرمولا درباره ایران در سازمان ملل با طعنه به آمریکا پرسید: براستی چه کسی منزوی است؟
کد خبر: ۵۵۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ - 06November 2022

طعنه کنعانی به برگزارکنندگان نشست غیررسمی «آریا فرمولا» در سازمان مللبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه درباره نشست غیر رسمی سازمان ملل موسوم به «آریا فرمولا» که توسط آمریکا و آلبانی برگزار شده بود در حساب توئیتری خود نوشت: بزرگترین ناقضان حقوق بشر و حامی بدنام‌ترین گروه‌های تروریستی، بانی آریا فرمولا در نیویورک علیه جمهوری اسلامی ایران شدند تا ایران را بزعم خود محکوم و منزوی کنند. به این منظور با دیکتاتوری رسانه‌ای به نماینده ۱۹ کشور مخالف تحریم، اجازه سخنرانی ندادند!

وی ادامه داد: در عوض آمریکا تریبون نشست را در اختیار دو زن معلوم الحال و حامی تحریم علیه زنان و کودکان ایرانی قرار داد! دولت آمریکا در نیویورک ناکام ماند.

کنعانی با اشاره به برگزاری نخستین نشست هماهنگ‌کننده ملی گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد که روز شنبه در تهران برگزار شد، نوشت: کمتر از یک هفته بعد، نمایندگان ۱۹ کشور با حضور در نشست دوستان منشور ملل متحد در تهران، پاسخ آمریکا را دادند. براستی چه کسی منزوی است؟

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها