وصیت‌نامه شهید «اربابیان»:

اوامر امام امت را اطاعت کنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «اربابیان» آمده است: ای امت بزرگوار همیشه سعی کنید گوش به فرمان امام باشید و اوامر امام امت را اطاعت کنید، امامی که سخنانش را از مهدی (عج) می‌گيرد.
کد خبر: ۵۵۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۴ - 09November 2022

اوامر امام امت را اطاعت کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«حمیدرضا اربابیان» یکی از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان است، وی در یکم فروردین ۱۳۴۴ در شهرستان لنجان به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم به شهادت رسید، در ادامه فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

 ای امت بزرگوار كه جوان هایتان را به جبهه فرستادید و می فرستید، شما هستید که به ما دلگرمی می دهید ولی مسائلی را حضورتان تقدیم می‌کنم. ابتدا همیشه سعی کنید گوش به فرمان امام باشید و اوامر امام امت را اطاعت کنید، امامی که سخنانش را از مهدی (عج) می گيرد. تلاش کنید هر کس به هر نحوی که می تواند کمک کند تا مبادا این انقلاب شکست بخورد. اگر خدایی ناکرده این انقلاب شکست بخورد اسلام شکست می خورد. شهدا رفتند و مسئولیت سنگینی را به دوش شما گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار