دیدار خادمان حضرت معصومه (س) با خانواده شهدای حمله تروریستی شاهچراغ

کاروان خادمان و سفیران کریمه حرم مطهر بانوی کرامت حضرت معصومه (س) اعزامی از قم در روز پایانی سفر خود به شیراز، ضمن ادای احترام به شهدای حمله تروریستی حرم شاه چراغ(ع) با خانواده‌های شهدای این حادثه تلخ دیدار کردند.
کد خبر: ۵۵۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳ - 06November 2022

خادمان حضرت معصومه(س) با خانواده شهدای حمله تروریستی به شاهچراغ دیدار کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، کاروان خادمان و سفیران کریمه حرم مطهر بانوی کرامت حضرت معصومه (س) اعزامی از قم در روز پایانی سفر خود به شیراز، ضمن ادای احترام به شهدای حمله تروریستی حرم شاه چراغ(ع) با خانواده‌های شهدای این حادثه تلخ دیدار کردند.

کاروان خادمان و سفیران حضرت معصومه (س) در قالب کاروان سفیران کریمه که پرچم متبرک آستان مقدس فاطمی را در دست داشتند در ابتدا در در مراسم عزاداری و تکریم شهدای حرم شاهچراغ(ع) شرکت کردند و سپس به زیارت حرم مطهر امامزاده شاه‌چراغ رفتند.

حضور در برنامه‌های سخنرانی، مدیحه سرایی و پرچمگردانی در حرم شاهچراغ، دیدار با خانواده شهید حسنعلی پورعیسی و شهید محمدرضا کشاورز، از شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ و زیارت قبور شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع) و اجرای مراسم معنوی مداحی و روضه‌خوانی بر سر مزار این شهدا از جمله دیگر برنامه‌های کاروان سفیران کریمه اهل بیت (س) در شیراز بود که از ۱۲ آبان تا امروز ۱۵ آبان در استان فارس حضور داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار