شهید«سید برزو کرمی»:

امام را تنها نگذارید

شهید «سید برزو کرمی» در وصیت‌نامه خود آورده است: امام را تنها نگذارید و مانند اهل کوفه نباشید که اول خودشان امام را دعوت کردند و بعد خودشان امام را با دست خودشان به شهادت رساندن.
کد خبر: ۵۵۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۹ - 11November 2022

امام را تنها نگذاریدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «سید برزو کرمی» فرزند سید مرتضی در ۱شهریور ماه ۱۳۵۱ در شهرستان آبدانان متولد شد.
وی تحصیلات خود را تا سوم راهنمایی پی‌گرفت و پس از آن برای تحصیل علوم دینی وارد حوزه‌ی علمیه شد و به کسوت طلبگی در آمد.
«سید برزو کرمی» در زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به عنوان رزمنده بسیجی به سپاه پاسداران پیوست و راهی جبهه‌های نور علیه ظلمت شد.
تا آنکه در ۴ آبان ماه سال ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی مهران به شهادت رسید. مزار این شهید گرانقدر در گلزار شهدای آبدانان قرار دارد.
بخشی از وصیت نامه شهید «برزو کرمی»:

با درود و سلام به محضر مبارک امام امت و با درود و سلام به تمامى اسرا و معلولین و مجروحین و شهدای جنگ تحمیلى
خطاب به والدین:
پدر و مادر عزیزم در مرگ من ناراحتی و غمگینی از خود نشان ندهید زیرا دشمنان ما خوشحال می‌شوند، پدر راهی را می‌پیماییم که رسول الله و علی و حسن و حسین و تمامی امامان ما این راه را رفته‌اند و ما نیز باید دنباله‌رو آن‌ها باشیم زیرا ما شیعه علی هستیم.
سفارش به برادران:
برادران و خواهران عزیز سعى کنید این راهی را که داریم طی می‌کنیم رها نکنید حتی اگر در این راه جان خود را از دست بدهیم، تمام امامان ما در همین راه به شهادت رسیده‌اند اگر آن زمان یزید‌ها و معاویه‌ها و ابوسفیان‌ها بودند در این زمان نیز صدام‌ها و ریگان‌ها و ... وجود دارند، ما اگر امروز نمیریم فردا یا پس فردا خواهیم مرد، پس چه بهتر همین امروز در راهى که جز خیر و خوشی و خوبى و راه سعادت است بمیریم.
وصیت به هموطنان:
امام را تنها نگذارید و مانند اهل کوفه نباشید که اول خودشان امام را دعوت کردند و بعد خودشان امام را با دست خودشان به شهادت رساندند و در ضمن جبهه‌ها را فراموش نکنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار